کد خبر : 1481290 | 25 آذر 1396 ساعت 14:15 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مسابقه دیروز کمی درد داشتم ولی شرایطم خوب است؛

مرادمند: هنوز کسر 6 امتیاز را باور نکردیم

محمد حسین مرادمند مدافع تیم پدیده می گوید که تا شروع نیم فصل دوم به طور کامل آماده بازگشت به میادین می شود.

مرادمند: هنوز کسر 6 امتیاز را باور نکردیم

محمد حسین مرادمند بازیکن تیم پدیده که به دلیل مصدومیت هفته ها دور از میادین فوتبالی بود، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خود و اینکه آسیب دیدگی او بیشتر از چیزی که فکر می کرد، طول کشیده گفت: در ابتدا تشخیص درست نبود اما بعد از اینکه دوباره معاینه شدم، تشخیص دکتر پارگی رباط داخلی بود و دکتر گفت که 8 تا 10 هفته نمی توانی فوتبال بازی کنی. خودم اصلا فکرش را نمی کردم ولی فوتبال است و باید با این اتفاقات هر چقدر هم که سخت باشد کنار آمد.


وی در مورد وضعیت فعلی خود پس از بازگشت به تمرینات ادامه داد: الان شرایطم خوب است؛ چهار پنج جلسه تمرین کردم ولی یک مقدار درد داشتم. دیروز هم بازی دوستانه داشتیم که از نیمه دوم وارد زمین شدم ولی در 20 دقیقه آخر کمی التهاب داشتم که با دکترم تماس گرفتم. ایشان گفتند که طبیعی است و تا یکی دو هفته دیگر این درد هم از بین می رود.


مدافع میانی تیم پدیده در خصوص ارزیابی خود از عملکرد تیمش در نیم فصل اول مسابقات عنوان کرد: ما وقتی فصل را شروع کردیم به سهمیه و حتی قهرمانی در لیگ چشم داشتیم ولی وقتی در خط دفاعی بازیکنی مصدوم می شود، هماهنگی به هم می ریزد. ما هم در نیم فصل اول مصدوم های زیادی در خط دفاعی داشتیم که باعث شد، هماهنگی دفاعی ما در بعضی بازی ها به هم بریزد.


مرادمند در مورد کسر 6 امتیاز از تیم هم افزود: ما هنوز باور نکردیم که 6 امتیاز از تیم کم شده و امیدواریم که این 6 امتیاز به تیم برگردد.

دیدگاه‌ها