کد خبر : 1481315 | 25 آذر 1396 ساعت 16:23 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحال، سردماغ و پر انرژی

بزم رزم در تمرین استقلال شفر (گزارش)

وینفرد شفر از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته است موفق شده روحیه بازیکنان تیمش را دگرگون کند.

بزم رزم در تمرین استقلال شفر (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال در این روزها در بهترین سطح روحیه و انرژی کارشان را دنبال می کنند، آنهایی که تحت تاثیر نتایج ضعیف استقلال با استرس در محل تمرین استقلال حاضر می شدند و اثری از نشاط در چهره های آنها نبود، حالا کاملا دگرگون شده اند و این هنر وینفرد شفر است که توانسته با تمرینات متنوع و البته با برخوردی که با بازیکنان دارد شرایط تیمش را متحول کند.


استقلال در 7 بازی که شفر در لیگ برتر و جام حذفی روی نیمکت آن نشسته است از نظر نتیجه گیری هنوز شرایط ایده آلی را تجربه نمی کند؛ اما آنچه باعث شده بازیکنان با روحیه بالا خود را آماده بازی های پیش رو می کنند، روحیه و اعتماد به نفسی که آنها از سرمربی استقلال گرفته اند و حالا دیگر به این اطمینان رسیده اند که با تمریناتی که سرمربی آلمانی استقلال برای آنها در نظر می گیرد می توانند شرایط را تغییر بدهند و روند روبه رشد خود را در نیم فصل دوم هم ادامه بدهند.


اگر عکس های تمرین استقلال در چند روزی که تمرینات این تیم به نوبنیاد منتقل شده است را تماشا کنید، یک نکته کاملا مشخص است و آن هم این است که حتی بازیکنان نیمکت نشین که شرایط خوبی در تیم ندارند هم با روحیه بالا در تمرینات شرکت می کنند، چراکه به خوبی می دانند امکان تغییر شرایط برای آنها وجود دارد و به گفته شفر هیچ بازیکنی از تیم جدا نیست و درهای ترکیب اصلی برای بازیکنان آماده کاملا باز است.


اما نکته مهم دیگر رابطه نزدیکی است که بین هم پستی ها در استقلال ایجاد شده است و آنها در عین رقابتی که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند رابطه شان هم بسیار نزدیک است تا هرکدام تلاش کنند در فضای رقابتی خود را به شفر تحمیل کنند و به ترکیب اصلی برسند.


اگر امروز بازیکنان استقلال در بهترین سطح روحی خود را آماده شروع قدرتمند در نیم فصل دوم می کنند، باید این فضا را مدیون شفر باشند، مربی که هم با دادن اعتماد به نفس به بازیکنانش و هم با طراحی تمرینات متنوع آنها را آماده بازگشت به لیگ برتر کرده است.


امروز در استقلال تمام بازیکنان تشنه جنگیدن و رقابت هستند و با اعتماد به نفس بالا هم برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می کنند و هم برای شکست حریفان پیش رو لحظه شماری می کنند.

 

1260282

 

1260283

 

1260284

 

1260289

 

1260285

 

1260286

 

1260287

 

1260288

عکس‌ها: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها