کد خبر : 1481348 | 25 آذر 1396 ساعت 18:00 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: من سگ نگهبان دیبالا نیستم!

به نظر می رسد ماکسی آلگری قصد ندارد به تصمیم خود مبنی بر نیمکت نشینی پائولو دیبالا پایان دهد.

آلگری: من سگ نگهبان دیبالا نیستم!

 

به گزارش ورزش سه"، دیبالا در هفته های اخیر بارها بازی های یوونتوس از جمله دیدار مقابل اینتر را روی نیمکت تماشا کرده و آلگری ادعا کرد شاید در بازی فردای تیمش برابر بولونیا باز هم این ستاره 24 ساله نیمکت نشین شود. اتفاقی که در نهایت ممکن است منجر به جدایی دیبالا از بیانکونری شود.

 

 

1210637

 

 

آلگری گفت: "بعید است دیبالا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او برای بازی کردن مشکلی ندارد اما در نهایت من باید تصمیم بگیرم که آیا با دو یا سه بازیکن در خط میانی تیمم را راهی میدان کنم."

 

آلگری همچنین در مورد نصیحت های ندود به دیبالا مبنی بر جدا کردن زندگی شخصی از حرفه ای گفت: "این تنها یک مشاوره از فردی باتجربه است و هر بازیکنی باید با زندگی شخصی و حرفه ای خود کنار بیاید. من به او گفتم که سخت کار کرده و تمرکز کند زیرا این بهترین دارو برای دیبالا است اما به هر حال من مربی هستم و سگ نگهبان دیبالا نیستم.

 

پائولو پسر فوق العاده ای است و تقریبا 24 سال دارد و هنوز هم می تواند شرایط خودش را بهبود بخشد. او در بهترین شرایط فیزیکی نیست و مدت هاست در گلزنی ناکام مانده است اما خیلی ها همانند ایگواین و مانزوکیچ چنین دوره ای را سپری کرده اند."

دیدگاه‌ها