کد خبر : 1481363 | 25 آذر 1396 ساعت 20:20 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 1 – 0 ساوتهمپتون؛ آبی ها بیخ گوش یونایتد!

چلسی موفق شد در خانه خود با تک گل زیبای مارکوس آلونسو ساوتهمپتون را شکست دهد.

چلسی 1 – 0 ساوتهمپتون؛ آبی ها بیخ گوش یونایتد!

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی موفق شد با تک گل دیدنی مارکوس آلونسو در لحظات پایانی نیمه اول ساوتهمپتون را مغلوب کند و با تفاضل گل کمتر پایین تر از یونایتد در رتبه سوم جدول بماند.
 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین خط توسط چلسی در دقیقه 14 ایجاد شد که ضربه ویلیان بعد از یک و دو با آلونسو با فاصله راهی بیرون شد. در دقیقه 25 و روی پاس به عقب هازارد، باکایوکو از پشت محوطه دروازه ساوتهمپتون را تهدید کرد اما ضربه محکم او با عکس العمل دیدنی فورستر همراه بود.

 

دقایقی بعد فورستر باز هم دروازه تیمش را نجات داد و با عکس العملی دیدنی برابر ضربه آلونسو اجازه نداد آبی های لندن به گل برسند. در دقیقه 43 چلسی بهترین بخت را برای زدن گل اول ایجاد کرد اما ضربه دیدنی پدرو با بدشانسی این تیم به دیرک دروازه ساوتهمپتون برخورد کرد.

 

 

1260337

 

1260335

 

 

اما در اوقات اضافه نیمه اول مارکوس آلونسو موفق شد با نواختن یک ضربه ایستگاهی دیدنی از سمت چپ دروازه فورستر را بالاخره باز کند تا نیمه اول با برتری 0-1 شاگردان کونته به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم، چلسی بیشتر به دنبال حفظ نتیجه نبود و موقعیت خاصی در 15 دقیقه ابتدایی روی دروازه هیچ یک از دو تیم ایجاد نشد.

 

در دقیقه 62 چارلی آستین می توانست زننده گل تساوی تیمش باشد اما ضربه تماشایی در آستانه ورود به دروازه با مهار فوق العاده کورتوا همراه شد.

 

 

1260336

 

 

دقایقی بعد چلسی باز هم می توانست توسط مارکس آلونسو به گل برسد اما این بار ضربه او توسط گلر ساوتهمپتون مهار شد. در دقیقه 74 چارلی آستون باز هم فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما این بار هم کورتوا دروازه تیمش را نجات داد.

 

4 دقیقه بعد فابرگاس فرصت داشت خیال چلسی را برای پیروزی راحت کند اما ضربه او در موقعیت تک به تک عرض دروازه را طی کرد و گل نشد تا در نهایت چلسی با همان یک گل از سد حریف سختکوش خود عبور کند.

دیدگاه‌ها