کد خبر : 1481384 | 25 آذر 1396 ساعت 21:49 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 4-1 تاتنهام: بی رحم مثل پسران پپ

سیتی موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه با 4 گل تاتنهام را در استادیوم اتحاد مغلوب کند.

سیتی 4-1 تاتنهام: بی رحم مثل پسران پپ

 

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 1-4 و با گلهای گوندوغان و دی بروین و دبل استرلینگ، تاتنهام را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر فاصله خود را با یونایتد با 14 امتیاز افزایش دهد.
 

بازی در دقایق ابتدایی در اختیار سیتی بود و این تیم در دقیقه 9 با ارسال یک ضربه ایستگاهی توسط دی بروین صاحب فرصت شد؛ اما ضربه سر آگوئرو راهی به دروازه لوریس نیافت.

 

 

1260377

 

 

اما برتری نسبی سیتی در دقیقه 14 نتیجه داد و این تیم به گل اول رسید. ارسال لروی سانه از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق گوندوغان همراه بود تا شاگردان گواردیولا به گل اول برسند.

 

در دقیقه 24 سیتی فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت؛ اما ضربه آگوئرو از درون محطه با واکنش تماشایی گلر فرانسوی تاتنهام همراه بود و در ریباند هم ضربه استرلینگ با فاصله زیادی به بیرون رفت.

 

 

1260375

 

 

در دقیقه 32 باز هم آگوئرو پشت محوطه صاحب فرصت شد؛ اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی راهی بیرون شد. 2 دقیقه بعد هری کین بخت خوبی برای زدن گل تساوی تاتنهام داشت؛ اما ضربه این ستاره گلزن با اختلاف کمی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

 

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا نیمه اول با برتری سیتی با همان تک گل گوندوغان به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم تاتنهام بر جریان بازی حاکم شد و حملات بیشتری را ترتیب داد. در دقیقه 54 لندنی ها بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشتند؛ اما ضربه هری کین به زیبایی توسط ادرسون مهار شد.

 

 

1260379

 

 

بعد از دقایقی باز هم سیتیزن ها توپ و میدان را در دست گرفتند و در دقیقه 65 بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشتند؛ اما شوت محکم سانه توسط لوریس مهار شد و در ریباند استرلینگ در عین ناباوری در دهانه دروازه موقعیت را از دست داد.

 

اما در دقیقه 70 سیتی به گل دوم رسید. نفوذ دیدنی دی بروین از سمت چپ و ضربه محکم او بعد از برخورد به دستان لوریس وارد دروازه شد تا اختلاف 2 برابر شود.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 75 فرتونگن دی بروین را در محوطه متوقف کرد؛ اما گابریل ژسوس پنالتی را به دیرک زد و در ریباند ضربه فرناندینیو سقف آسمان را شکافت.

 

 

1260382

 

1260383

 

 

بازی زیبای سیتی باز هم نتیجه داد و در دقیقه 81 این تیم با ارسال عرضی سانه و ضربه تمام کننده استرلینگ در دهانه دروازه به گل سوم دست یافت.

 

در دقیقه 88 استرلینگ می تواست زننده گل چهارم لقب بگیرد؛ اما ضربه او با مهار دیدنی لوریس مواجه شد. اما در دقیقه 90 و روی پاس عمقی سیلوا، استرلینگ موفق شد با جا گذاشتن لوریس گل چهارم را نیز به ثمر برساند.

 

در اوقات تلف شده اریکسن با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه یکی از گل ها را جبران کرد تا در نهایت سیتیزن ها 1-4 تاتنهام را هم مغلوب سازند.

دیدگاه‌ها