کد خبر : 1481408 | 26 آذر 1396 ساعت 00:15 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: ما بدون توپ، فروتنانه بازی می کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 4-1 مقابل تاتنهام، تاکید کرد که از نمایش تیمش در این دیدار کاملا راضی بود.

گواردیولا: ما بدون توپ، فروتنانه بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی توانست با برتری امشب مقابل تاتنهام، به شانزدهمین پیروزی پیاپی اش در لیگ برتر برسد و فاصله اش با منچستریونایتد، تیم دوم جدول را به 14 امتیاز افزایش بدهد. البته شیاطین سرخ یک بازی کمتر انجام داده اند؛ اما بسیاری معتقد اند که قهرمانی سیتی تقریبا قطعی شده است. گواردیولا با ابراز رضایت از نمایش تیمش، بیش از همه از نمایش کوین دی بروین، ستاره بلژیکی تیمش تقدیر کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" این نمایش منسجم و خوب مقابل تیمی بود که بدون توپ، تیم حریف را بسیار به زحمت می اندازد. آنها کیفیت خوبی دارند؛ اما ما واقعا خوب کار کردیم تا بتوانیم یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ برتر را شکست بدهیم.

 

 

1260419

 

 

ما بدون توپ، بسیار فروتنانه بازی می کنیم. به نمایش کوین دی بروین توجه کنید، نمی توانید تصور کنید بازیکنی که با توپ آنقدر خوب کار می کند، بدون توپ مانند یک بازیکن که در لیگ محلی بازی می کند، می دود (اشاره به دوندگی زیاد)؛ این کار را برای سرمربی و باشگاه آسان تر می کند.

 

از آغاز لیگ، ما خیلی از عملکرد تیم راضی هستیم و من عملکرد تیم بدون توپ را بیشتر تحسین می کنم. تشکر از باشگاه که این بازیکنان فوق العاده را برای ما فراهم کرد. ما روند خوبی داریم؛ اما سه روز دیگر، ما یک دیدار دیگر در پیش داریم."

 

منچسترسیتی باید سه شنبه شب در یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف لسترسیتی برود.

دیدگاه‌ها