کد خبر : 1481409 | 26 آذر 1396 ساعت 00:36 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: این شکست تجربه خیلی خوبی بود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، شکست 4-1 تیمش مقابل منچسترسیتی را یک تجربه خوب توصیف کرد.

پوچتینو: این شکست تجربه خیلی خوبی بود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که به دنبال بازگشت به جمع 4 تیم بالای جدول لیگ برتر بود، امشب در خانه سیتی نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و در نهایت شکست سنگینی را تجربه کرد، هرچند پوچتینو ترجیح می دهد نیمه پر لیوان را ببیند.

 

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این تجربه خوبی برای تیم بود؛ وقتی خوب بازی می کنید و پیروز می شوید، شاید درس نگیرید؛ بنابراین باید از چنین دیدارهایی درس بگیرید. ما نکات مثبت زیادی داریم، زیرا ما مقابل تیمی بازی کردیم که در فرم بسیار خوبی است و روند بسیار خوبی را پشت سر می گذارد.

 

بازی در ابتدا بد نبود؛ اما آنطور که روی یک کرنر گل خوردیم، یک اشتباه بزرگ بود و یک هدیه فوق العاده برای آنها. وقتی مقابل تیمی با چنین فرم خوبی بازی می کنید، نباید چنین هدایایی به آنها بدهید.

 

 

1260421

 

 

وقتی مقابل تیمی با این کیفیت خوب بازی می کنید، اگر بخواهید ریسک کنید، به آنها این فرصت را می دهید که موقعیت ایجاد کنند. ما تلاش کردیم تا خوب بازی کنیم؛ اما آنها بهتر بودند. باید به آنها تبریک بگوییم. آنها تاکنون بهترین تیم انگلیس هستند.

 

من بسیار ناامید هستم. ما باید درس بگیریم، زیرا می خواهیم روزی در موقعیت قهرمانی لیگ برتر قرار بگیریم و امروز یک درس بزرگ برای ما بود. ما هرگز برای بازی به شیوه ای غیر از سبک معمول بازی مان به اینجا نیامدیم. ما تلاش کردیم تا گل اول را بزنیم؛ اما آنها تیم برتر بودند."

دیدگاه‌ها