کد خبر : 1481412 | 26 آذر 1396 ساعت 08:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وست بروم - منچستریونایتد

دو تیم وست بروم و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه هاوترنز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی وست بروم - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"،  با پیروزی چلسی و سیتی در دیدارهای روز گذشته، یونایتد نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار دارد. شیاطین سرخ در حال حاضر 14 امتیاز با صدرنشین جدول یعنی منچسترسیتی فاصله دارند و تیم سوم جدول یعنی چلسی توانسته با یک بازی بیشتر، امتیازات خود را به آنها برساند. شاگردان مورینیو در 6 بازی اخیر خود 5 پیروزی و 1 شکست به دست آورده اند و در فرم خوبی قرار دارند. با این حال، شکست مقابل سیتی، اختلاف آنها را با صدر جدول بیشتر کرد و حالا آنها کار دشوار تری برای حفظ امید هایشان برای کسب قهرمانی دارند.

 

1259132

 

 

 

وست بروم در آن سو با کسب تنها 14 امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفته و شرایط خوبی ندارد. آنها در 6 بازی اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. اخراج تونی پولیس و تغییر در کادر فنی باشگاه نیز نتوانست شرایط را برای آنها بهبود ببخشد و مطمئنا آنها مقابل یونایتد نیز کار دشواری پیش رو دارند. با این حال وست بروم با پولیس همواره رقیب دشواری برای یونایتد به حساب می‌آمد و در 6 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای یونایتد، 2 پیروزی برای وست بروم و 2 تساوی به دست آمده است.

 

کریک و بایی به علت مصدومیت و پوگبا به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نیستند. حضور فلینی و روخو هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1260425

دیدگاه‌ها