کد خبر : 1481413 | 26 آذر 1396 ساعت 00:58 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: بایرن، هوش لازم برای پیروزی را دارد

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش در پیروزی 1-0 مقابل اشتوتگارت، نمایش متفاوتی ارائه داد.

مولر: بایرن، هوش لازم برای پیروزی را دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها موفق شدند با تک گل مولر که در دقیقه 79 به ثمر رسید، به سه امتیاز این بازی برسند و برتری شان در صدر جدول را به 11 امتیاز افزایش بدهند. ضمن اینکه اسون اولریش، دروازه بان باواریایی ها، در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی را از حریف گرفت تا بایرن در این دیدار به پیروزی برسد.

 

مولر در پایان بازی گفت:" اشتوتگارت نمایش جذابی نداشت. آنها در سراسر زمین، یک در یک بازی می کردند. ما در مقابل این تاکتیک خوب بازی کردیم. از پیروزی 1-0 راضی هستیم. آنها در آخرین ثانیه ها به پنالتی رسیدند؛ اما ما باید پیش از آن بازی را 2-0 می کردیم.

 

حالا ما در سه دیدار پیاپی، 1-0 پیروز شدیم. اینطور به نظر می رسد که ما فوق العاده بازی نمی کنیم؛ اما کیفیت لازم را داریم و همین طور هوش لازم برای کسب نتیجه؛ حتی زمانی که شرایط خوب پیش نمی رود."

 

 

1260427

 

 

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، هم از اینکه تیمش موفق شد در این دیدار دشوار به سه امتیاز برسد، ابراز خشنودی کرد.

 

" بازی همه چیز داشت؛ یک بازی بسیار جذاب، پرفشار و دراماتیک بود. هر دو تیم فوق العاده بازی کردند. نمی توانم درک کنم که چرا اشتوتگارت در جدول امتیازات بیشتری ندارد. اکنون بازیکنان باید ریکاوری کنند و ذهن شان را آزاد بگذارند. مطمئنم می توانیم بروسیا دورتموند را شکست بدهیم."

 

آخرین دیدار بایرنی ها در سال 2017، مقابل بروسیا دورتموند در رقابت های جام حذفی خواهد بود.

دیدگاه‌ها