کد خبر : 1481414 | 26 آذر 1396 ساعت 08:12 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - دپورتیوو

دو تیم بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - دپورتیوو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والورده با 39 امتیاز صدرنشین لالیگا هستند و اختلاف خوبی با رقبا ایجاد کرده اند و با توجه به حضور رئال در جام باشگاه های جهان، این فرصت را دارند که اختلاف به وجود آمده را با یک بازی بیشتر، به 11 امتیاز برسانند تا فشار بر روی سپیدپوشان بیشتر شود. آبی اناری ها در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده و شرایط نسبتا خوبی را تجربه می‌کنند با این وجود، نمایش های نه چندان خوب بارسا در دیدارهایش باعث شده تا بسیاری بر این باور باشند که آبی اناری ها،  به زودی لغزش شدیدی خواهند داشت .

 

 

1259177

 

 

مسی در چند هفته اخیر بارها بارسا را نجات داده و ستاره آرژانتینی با 14 گل، صدرنشین گلزنان لالیگا نیز به حساب می‌آید. در آن سو، دپورتیوو با 15 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته و روند خوبی را طی نکرده است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 3 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و حالا در نوکمپ برای خلق شگفتی پا می‌گذارند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، دپورتیوو توانسته چندین بار بارسا را دچار مشکل کند و از این تیم امتیاز بگیرد. در این 6 دیدار، 3 پیروزی برای بارسا، 2 تساوی و 1 پیروزی برای دپورتیوو به دست آمده و  آنها در نوکمپ مطمئنا حریف دست و پا بسته ای نخواهند بود.

 

ترکیب حتمالی:

 

1260428

دیدگاه‌ها