کد خبر : 1481416 | 26 آذر 1396 ساعت 10:55 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بورنموث - لیورپول

بورنموث و لیورپول، در دومین روز از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بورنموث - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ با 31 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند و به دنبال این هستند که روند تساوی ها را قطع کرده و به سمت پیروزی گام بردارند. لیورپول در 17 بازی خود در این فصل، 8 پیروزی، 7 تساوی و 2 شکست به ثبت رسانده و تساوی های متعدد این تیم باعث شده تا کم کم از جمع 4 تیم برتر خارج شوند و حالا در رده ششم قرار بگیرند.

 

1258413

 

 

کلوپ امیدوار است که تیمش بتواند روند تساوی ها را به اتمام رسانده و در دیدار امروز که دیدار دشواری نیز خواهد بود، به پیروزی برسد. لیورپول در دو دیدار اخیرش مقابل وست بروم و اورتون به تساوی رسیده و حالا می‌خواهد پس از 2 هفته به پیروزی دست پیدا کند.

 

در آن سو بورنموث با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 دیدار اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و 3 تساوی و 2 شکست نتیجه تلاش آنها بوده است. ادی هو می‌داند که مصاف دشواری پیش روی اوست و از همین رو تیمش را با آمادگی برای این دیدار خانگی به میدان می‌فرستد. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای لیورپول، 1 تساوی و 1 پیروزی برای بورنموث به دست آمده است

 

لیورپول برای این بازی از همراهی باگدان، کلاین، ماتیپ و مورنو به علت مصدومیت محروم است. با این حال حضور لالانا و استوریج نیز برای این بازی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1260429

دیدگاه‌ها