کد خبر : 1481422 | 26 آذر 1396 ساعت 07:40 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

خریدها و فروش‌های پرشمار برای توپچی‌ها

تابستان داغ آرسنال؛ انقلاب در تیم ونگر

آرسنال در تابستان یکی از بزرگ‌ترین تحولات دوران آرسن ونگر را تجربه خواهد کرد.

تابستان داغ آرسنال؛ انقلاب در تیم ونگر

 

به گزارش "ورزش سه" ، توپچی‌ها که اخیرا سون میسلینتات را به‌عنوان رییس استعدادیابی خود منصوب کرده‌اند، تابستان فوق‌العاده شلوغی را پشت سر خواهند گذاشت و بازیکنان زیادی را می‌فروشند و می‌خرند.


ده بازیکن اصلی آرسنال در حالی پا به تابستان خواهند گذاشت که آینده‌شان نامشخص است، و استعدادیاب‌ها از همین حالا به فکر یافتن جانشینان آنها هستند.


میسلینتات فوتبال آلمان را عالی می‌شناسد و پیش از حضور در آرسنال در بوروسیا دورتموند کار کرده است. با حضور او، تمرکز آرسنال روی استعدادیابی در آلمان بیشتر شده است.


عبدو دیالو از ماینس و اوهیس فلیکس اودوخای از ولفسبورگ مدافعان میانی ‌هستند که باشگاه برای جانشینی پر مرتساکر در نظر گرفته است. مرتساکر در پایان فصل به‌عنوان مربی به آکادمی آرسنال اضافه خواهد شد.


آنها ژان میشل سری از نیس را هم زیر نظر دارند. بارسلونا در تابستان اخیر به دنبال خرید این بازیکن اهل ساحل عاج بود و معادل 36 میلیون پوند هم برایش پیشنهاد داد که با مخالفت باشگاه نیس روبه‌رو شد. در آن هنگام رائول سانیهی از مدیران بارسلونا بود و او اکنون نقش رییس ارتباطات فوتبالی آرسنال را به عهده گرفته است.


الکسیس سانچس قطعا آرسنال را ترک خواهد کرد؛ یا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، یا در پایان فصل. آرسنال امیدوار است که او را در زمستان بفروشد، به‌ویژه که او در خارج از میدان برای آرسنال دردسر می‌سازد. منچسترسیتی و پاری سن‌ژرمن احتمالا در ژانویه برای این بازیکن پیشنهاد خواهند داد.


آنها از سوی دیگر نمی‌خواهند مسعود اوزیل را از دست بدهند؛ اما اگر با این بازیکن به توافق نرسند، او در تابستان به‌صورت آزاد از آرسنال جدا خواهد شد. نبیل فقیر از لیون که نظر مثبت ژیل گریماندی، استعدادیاب فرانسوی آرسنال را جذب کرده، گزینه جانشینی اوزیل است.


باشگاه تلاش خواهد کرد که دنی ولبک و آرون رمزی در ماه‌های پیش رو قراردادهایی بلندمدت امضا کنند، چرا که آنها دارند وارد آخرین سال قراردادشان می‌شوند؛ اما مشخص نیست که با این پیشنهاد موافقت کنند و به این ترتیب باشگاه ممکن است مجبور شود در تابستان به پیشنهادهای رسیده برای آنها گوش کند، چرا که سران آرسنال نمی‌خواهند این دو بازیکن را در سال 2019 به‌صورت آزاد از دست بدهند.


این نگرانی وجود دارد که سانتی کازورلا اصلا دیگر نتواند بازی کند. او همچنان از ناحیه تاندون آشیل مشکل دارد. قرارداد این بازیکن در تابستان به پایان می‌رسد.


از سوی دیگر، جک ویلشر می‌خواهد در آرسنال بماند و از قرارداد او هم شش ماه باقی مانده؛ اما باشگاه با او در این رابطه صحبتی نداشته است و او هم در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد. همچنین تردیدهایی درباره آینده بلندمدت اولیویه ژیرو و تئو ولکات وجود دارد، آنها ناراحت هستند که در ترکیب اصلی به آنها بازی نمی‌رسد. ولکات را اورتون و ساوتهمپتون زیر نظر گرفته‌اند. متیو دبوشی هم احتمالا در ژانویه یا تابستان از آرسنال می‌رود.


به این ترتیب آرسنال بسیار در خرید بازیکن فعال خواهد بود. میسلینتات و سانیهی که رسما از یک فوریه کارشان را آغاز می‌کنند، تا تابستان فرصت دارند که کار بازسازی آرسنال را به پیش ببرند؛ اما در هر حال، آرسن ونگر به‌عنوان مربی آرسنال تصمیم نهایی را درباره انتقالات این باشگاه می‌گیرد. ونگر همچنان نقش اصلی را دارد؛ اما باید دید که حضور سانیهی و میسلینتات باعث خواهد شد قدرت او کمرنگ‌تر شود یا نه.


منبع : ایران ورزشی

 

دیدگاه‌ها