کد خبر : 1481434 | 26 آذر 1396 ساعت 09:32 | 210.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل و کنایه پاسخ سی آر هفت به سرمربی گرمیو

رونالدو: خنده من بهترین پاسخ به گائوچوست

صحبت هایی که همه انتظار شنیدن آن را در این هفته داشتند از زبان رونالدو مطرح شد. موضوع؟ مقایسه با رناتو گائوچو.

رونالدو: خنده من بهترین پاسخ به گائوچوست

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی گرمیو اخیرا گفته بود که در دوران بازیگری اش فوتبالیست بهتری نسبت به رونالدو بوده و همین موضوع، واکنش های بسیاری به همراه داشت. پس از پیروزی رئال مقابل تیم گرمیو، که قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را برای رئال به همراه داشت، سی آر سون درباره این موضوع بلاخره صحبت کرد و پاسخ جالبی نیز به سرمربی برزیلی داد.

 

او گفت:" اوه، می‌خواهید چه چیزی بگویم؟ اینطور موضوعات نیازی به پاسخ دادن ندارند. من خوشحالم، گلزنی کردم. خوشحالم. بهترین پاسخ خنده است. اگر اینطور فکر می‌کند، انتظار دارید که من چه چیز به شما بگویم؟ باید گوش کنید. به من گفتند که سرمربی حریف چنین حرفی زده و من کنجکاو شدم که رزومه ای از او ببینم. او رزومه خیلی جالبی داشت."

 

 

1260394

 

 

کریستیانو در ادامه گفت:" چیزی از این رزومه پیدا نکردم. برزیلی ها به من گفتند که او یک سال در رم بازی کرده است." پس از گفتن این جمله، رونالدو که به خنده افتاده بود، نتوانست جمله اش را ادامه دهد."

 

رونالدو درباره مقایسه خودش با گائوچو گفت:" بله البته که من بازیکن بهتری هستم!"

 

رونالدو پیش از این نیز درباره باشگاه گرمیو صحبت کرده بود. در آن دوره، لوئیز فیلیپه اسکولاری که در تیم ملی پرتغال سابقه همکاری با رونالدو را داشت، سرمربی گرمیو بود و موفق شد با این تیم قهرمان کوپا لیبرتادورس شود و این موضوع تمجید رونالدو را به همراه داشت. با این حال، شنبه شب رونالدو منتقد گرمیو بود.

دیدگاه‌ها