کد خبر : 1481438 | 26 آذر 1396 ساعت 09:52 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

ربروف: عربستان می تواند از دور گروهی صعود کند

سرگئی ربروف، سرمربی الاهلی عربستان، معتقد است که تیم ملی این کشور می تواند در رقابت های جام جهانی 2018، به مرحله حذفی صعود کند.

ربروف: عربستان می تواند از دور گروهی صعود کند

به گزارش "ورزش سه"، عربستان که برای اولین بار از سال 2006 به جام جهانی راه پیدا کرده، در مرحله گروهی باید با تیم های روسیه، مصر و اروگوئه روبرو شود. این تیم دیدار افتتاحیه را با میزبان رقابت ها در ورزشگاه لوژنیکی برگزار خواهد کرد.

 

ربروف اوکراینی که از چند ماه قبل به عنوان سرمربی الاهلی انتخاب شده، انتظار دارد که تیم ملی عربستان در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد.

 

 

1241070

 

او به خبرنگاران گفت:" هواداران عربستانی و کارشناسان انتظار دارند که تیم نمایش های خوبی در جام جهانی ارائه بدهد. من با آنها موافقم. تیم ملی عربستان شانس خوبی دارد که به مرحله حذفی صعود کند. آنها تیم سازمان یافته ای هستند؛ با بازیکنانی که در لیگ داخلی بازی می کنند، از جمله بازیکنان من در الاهلی. علاوه بر این، در آستانه این رقابت های مهم، آنها یک سرمربی جدید دارند و این به معنای انگیزه بالای تیم خواهد بود."

 

عربستان در جام جهانی 1994 در گروهی که هلند، بلژیک و مراکش در آن قرار داشت، توانست به مرحله یک هشتم صعود کند؛ جایی که 3-1 مغلوب سوئد شدند.

دیدگاه‌ها