کد خبر : 1481460 | 26 آذر 1396 ساعت 10:32 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

شروع پروژه بزرگ انتقال گریزمان به بارسلونا

شایعات نقل و انتقالاتی بارسلونا پایان ندارد و بار دیگر صحبت از حضور گریزمان در این باشگاه مطرح شده است.

شروع پروژه بزرگ انتقال گریزمان به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی  که شایعه پیوستن فیلیپه کوتینیو و یری مینا به بارسا شنیده می‌شود، بار دیگر نام گریزمان حول  این موضوع مطرح شده است. از تابستان موضوع حضور گریزمان در بارسا شروع شد و آبی اناری ها تلاش بسیاری برای این انتقال انجام دادند؛ ولی پس از تایید محرومیت اتلتیکو از نقل و انتقالات تابستانی، گریزمان تصمیم گرفت در اتلتیکو بماند و قراردادش را تمدید کند.

 

با این حال بند فسخ 100 میلیون یورویی در قرارداد او باعث شده تا او برای نقل و انتقالات آینده از گزینه های اصلی باشد. باشگاه بارسلونا قصد دارد تیم والورده را تقویت کند و از همین رو بار دیگر به دنبال جذب گریزمان رفته است. پس از جدایی نیمار، بارسا نتوانسته جانشین مناسبی برای او به خدمت بگیرد. آنها در ابتدا به دنبال کوتینیو بودند که این انتقال در نهایت بی نتیجه ماند و سپس دمبله را از دورتموند خریدند. با این حال دوری دمبله از میادین باعث شده تا آنها بار دیگر به فکر جذب جانشینی برای نیمار باشند.

 

 

1260465

 

 

 

طبق ادعای موندو، بارتومئو شخصا وارد این عملیات شده و می‌خواهد پروسه جذب گریزمان را شروع کند. طبق ادعای این نشریه، بارتومئو با گریزمان و خانواده اش در بارسلونا حضور داشته و در یک ضیافت شام شرکت کرده است. گام بعدی برای بارسا این است که به اتلتیکو اطلاع دهد به دنبال جذب ستاره آنهاست و قصد دارند بند فسخ او که 100 میلیون یورو است را پرداخت کنند.

 

طبق آنچه بارسا در این مدت متوجه شده، گریزمان با حضور در بارسا موافق است. همچنین از آنجا که روابط باشگاه اتلتیکو و بارسلونا نسبتا خوب است، مشکل بزرگی در راه این انتقال نخواهد بود. پیش از این آردا توران به جمع آبی اناری ها پیوسته بود و حالا گریزمان نیز به باشگاه اتلتیکو اخطار داده که قصد جدایی از این تیم را دارد. باید دید که این پروژه بزرگ در نهایت عملی خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها