کد خبر : 1481491 | 26 آذر 1396 ساعت 12:14 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

نفت با پول نقد مهاجمش را آزاد می‌کند

آل کثیر در تیررس استقلال و ذوب‌آهن

بهترین گلزن تیم فوتبال نفت در دوراهی انتخاب میان استقلال و ذوب آهن قرار دارد.

آل کثیر در تیررس استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه" باشگاه نفت کماکان شرایط نامساعدی دارد و این باعث شده تا تعدادی از بازیکنان این تیم برای دریافت رضایتنامه و انتقال به تیم های دیگر اینروزها به باشگاه رفت و آمد کنند.


بی تردید عیسی آل کثیر یکی از بهترین های نفت در این فصل از رقابت ها بوده و با بیشترین پیشنهادات از سوی تیم های لیگ برتری مواجه است. دو تیم استقلال و ذوب آهن تلاش دارند در تعطیلات نیم فصل آل کثیر را به خدمت بگیرند هرچند این مهاجم باید رضایتنامه اش را از باشگاه نفت بگیرد.


باشگاه نفت برای صدور رضایتنامه عیسی آل کثیر ابتدا مبلغ یک میلیارد تومان درخواست کرده بود که بعد از مذاکرات این مبلغ به چهارصدمیلیون تومان به صورت نقد کاهش پیدا کرد و حالا استقلال و ذوب آهن با پرداخت این مبلغ می توانند مهاجم مورد علاقه شان را به خدمت بگیرند.


نکته ای که البته آل کثیر را به ذوب آهن نزدیکتر از استقلال-لااقل تا این زمان- نشان می دهد این است که ذوب آهن حاضر است این مبلغ را برای رضایتنامه آل کثیر هزینه کرده و او را با قراردادی دوساله و بر اساس شنیده ها در حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان به خدمت بگیرد. شفر نیز گویا به بازی آل کثیر علاقمند است و ممکن است طی روزهای آینده استقلالی ها بتوانند با گرفتن رضایتنامه این مهاجم او را به تیمشان بیاورند. با این وصف به نظر می رسد امشب و در جلسه آل کثیر و جهانیان تاحدودی تکلیف آینده این مهاجم گلزن مشخص شود.

دیدگاه‌ها