کد خبر : 1481510 | 26 آذر 1396 ساعت 13:18 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش پایان‌ناپذیر گزارشگر معروف برای زلزله‌زدگان

خیابانی سه‌شنبه منتظر کمک‌های مردمی است

جوادخیابانی با تلاش زیادی این روزها در حال جمع آوری کمک برای حادثه دیدگان زلزله غرب ایران است.

خیابانی سه‌شنبه منتظر کمک‌های مردمی است

به گزارش " ورزش سه" با گذشت بیش از یک ماه از حادثه زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب هنوز هم هستند کسانی که فعالیت ویژه ای برای کمک به زلزله زدگان را انجام می دهند و بی شک یکی از آنها جوادخیابانی گزارشگر و مجری معروف است. خیابانی امروز متنی را در اختیار "ورزش سه" قرار داده است که در آن از مردم خواسته است برای ارسال کمک هایشان به مناطق زلزله زدگان با او همکاری کنند.

 

در این متن آمده است:« سلام بر ایرانیان .... درود بر ملت ایران که  همچنان عاشقانه  ، یاد  مردم کرمانشاه را در  قلب خویش نگه داشته و با هدایایی ویژه  ، نور امید را بر وجود هموطنانشان می تابانند ...قرار دیگری می گذارم با همه ملت ایران .... سه شنبه 28 آذر  برای اهدای هدایای ویژه شب یلدا به  یاد مردم کرمانشاه باشید تا بتوانیم برای دختران مهربان و عزیزی چون هانیه کوله باری از مهر و عشق فراهم کنیم ....» خیابانی از مردم درخواست داشته که مردم کمک هایشان کهنه و متسعمل نباشد:« آیا برای هدایای عید و جشن شادمانی که به خانه همسایه و اقواممان می رویم اجناس کهنه و مستعمل می بریم ؟ مردم کرمانشه غرور دارند و سرتاپای وجودشان از مهر است و عزت نفس .... آنچه برای فرزند خود میخرید را بخرید و برای بچه های کرمانشاهان هدیه بیاورید ... همه چیز لازم دارند ...  آجیل شب یلدا ...  هندوانه ... انار ... یخچال نو .... تلویزیون نو ....  اجاق گاز نو ... لباسشویی نو ... پلوپز نو ... لباس نو ...  کفش نو ... دستکش نو ...  شال های رنگی و گرم برای خانم ها ... لباس های رنگی و گرم برای مردها ... عروسک و اسباب بازی های نو برای بچه ها و  لوازم ورزشی  و رایانه و تبلت برای دختران و پسران خودمان .... و البته کمک های نقدی برای ساخت و تجهیز خانه ها ...»

 

خیابانی و دوستانش روز سه شنبه 28 آذر در  تهران خیابان محمودیه ،خیابان مقدس اردبیلی ، روبروی مجموعه بزرگ پالادیوم و از 8 صبح تا 10 شب در انتظار دریافت این کمک ها هستند. خیابانی در این متن آورده است:« کامیون و تریلر و اتوبوس VIP رایگان نیاز داریم برای حمل کالاها و حمل هنرمندان به منطقه ....  شب یلدا در ورزشگاه سرپل ذهاب مراسم ویژه اربعین درگذشتگان حادثه زلزله را برگزار خواهیم کرد و مردم عزادار کرمانشاهان را از لباس سیاه به در می کنیم و شور دوباره زندگی را در این شهر به پا خواهیم کرد ...  صاحبان کالا و تولیدکنندگان محترم ... این شماره تلگرام من است : 09194056358  . من اینستاگرام ندارم . برای هماهنگی برنامه پیام بدهید.یک نفر از همین مردم : جواد خیابانی»

دیدگاه‌ها