کد خبر : 1481527 | 26 آذر 1396 ساعت 14:08 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرعت، قدرت و جنگندگی

شجاع خلیل‌زاده مسافر روسیه می‌شود؟

بزرگترین هدف مدافع میانی کنونی پرسپولیس با حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ را می‌توان دستیابی به پیراهن تیم ملی عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع شماره 3 کنونی پرسپولیس که پیش از این در آستانه حضور در جام جهانی برزیل، به دلیل اختلاف نظری که بین سرمربیان سپاهان و تیم ملی شکل گرفته بود، شانس حضورش را از دست داد، بعد از آن در لیست سیاه کارلوس کی‌روش قرار گرفت.


شجاع خلیل زاده در ابتدای فصل در حالی به جمع پرسپولیس اضافه شد که این تیم به دلیل خلا در دفاع میانی خود نیاز مبرمی به او داشت و البته برانکو ایوانکوویچ نیز بارها از علاقه‌اش به سبک بازی او خبر داده بود. شجاع با حضور در پرسپولیس نیز توانست خیلی زود در جو آن قرار گرفته و تا به اینجای لیگ نیز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است. ثبت چهار گل حیاتی و عملکرد دفاعی فوق العاده که آنها را برترین خط دفاعی لیگ تا به اینجا کرده، این امیدواری بزرگ را برای او شکل داده تا بتواند بار دیگر شانس بازگشت به تیم ملی را به خود اختصاص دهد.

 


مصدومیت طولانی مدت محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان مدافع مورد علاقه کارلوس کی‌روش و همچنین مصدومیتی که باعث دوری چند ماهه پژمان منتظری شده، اکنون او را با توجه به عملکردی که به جا گذاشته یکی از نامزدهای حضور در روسیه در لیست تیم ملی کرده است. مهمترین نکته در راه تحقق این مساله پایان اختلاف کارلوس کی‌روش با این بازیکن است. اتفاقی که باعث شده او در طول چهار سال اخیر علیرغم عملکردی مناسب از لیست تیم ملی جا بماند.


مدافع میانی پرسپولیس اما در فرصت باقی مانده تا جام جهانی از تک تک ثانیه‌ها تنها هدف دستیابی به پیراهن تیم ملی را جستجو می‌کند و امیدوار است اینبار قابلیت فنی او برای رسیدن به این هدف مدنظر قرار گیرد و اختلافات گذشته از ذهن کی‌روش پاک شود.

دیدگاه‌ها