کد خبر : 1481532 | 26 آذر 1396 ساعت 14:40 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ سرد نگران کننده در مادرید

چرا رونالدو از رئیس رئال مادرید دلخور است؟

اینکه رونالدو در حال حاضر رابطه سردی با فلورنتینو پرز دارد، بر کسی پوشیده نیست و شایعات جدایی او نیز از همین مساله نشات می گیرد.

چرا رونالدو از رئیس رئال مادرید دلخور است؟

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش در چنین روزهایی بود که رونالدو قراردادش با رئال را تا 2021 تمدید کرد و همه چیز برای او عالی به نظر می رسید.

تا همین دو ماه پیش و در مراسم بهترین های فیفا نیز رابطه بین رونالدو و فلورنتینو پرز مطلوب به نظر می رسید و این دو در کنار هم در لندن حضور داشتند؛ اما همه چیز از دو هفته پیش که رونالدو توپ طلای پنجم خود را در پاریس دریافت کرد، تغییر یافت.

 

 

1260521

 

 

رونالدو پیش از این بارها گفته بود که دوست دارد در رئال بازنشسته شود و البته شایعاتی مبنی بر نارضایتی او از رقم دریافتی اش همواره وجود داشت. فوق ستاره پرتغالی امیدوار بود که پرز به وی قراردادی جدید پیشنهاد بدهد تا رقم دریافتی او به سطح مسی و نیمار برسد؛ ولی مصاحبه رئیس در پاریس او را کاملا ناامید کرد.

 

پرز در آن مصاحبه ضمن تمجید از نیمار و اینکه اگر این فوق ستاره برزیلی در رئال حضور داشت، شانس بردن توپ طلایش بیشتر می شد، باعث دلخوری شدید رونالدو شد. پرز همچنین حاضر نشد رونالدو را بهترین بازیکن تاریخ رئال بداند و او را هم ردیف دی استفانو دانست.

این برای رونالدویی که صاحب تمام رکوردهای گلزنی در رئال است و در دو سال اخیر، تمام جوایز فردی مهم را از آن خود کرده، غیر قابل قبول بود.

 

 

1260530

 

 

درنقطه مقابل پرز، سرمربی رئال، زیدان، در نشست خبری خود رونالدو را نه تنها بهترین بازیکن تاریخ رئال که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دانست. به همین دلیل عجیب نبود که برخورد رونالدو و پرز پیش از بازی با الجزیره، سرد و بی تفاوت و غیر قابل قیاس با رابطه او با زیدان باشد.

 

پرز شب گذشته و پس از قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان سعی کرد در مصاحبه خود به طور غیر مستقیم از رونالدو دلجویی کرده و با گفتن این جمله که زیر سوال بردن رونالدو، در واقع زیر سوال بردن رئال است، ارزش های فوق ستاره پرتغالی را هم ردیف با ارزش های رئال مادرید، باشگاهی با 115 سال سابقه دانست.

 

به نظر می رسد که پرز قصد ندارد این جنگ سرد را ادامه دهد؛ ولی این ممکن نخواهد شد مگر با پیشنهاد قراردادی جدید به رونالدو که گویا فعلا در دستور کار باشگاه قرار ندارد.

دیدگاه‌ها