کد خبر : 1481538 | 26 آذر 1396 ساعت 14:41 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج‌مان کیفیت تیم را نشان می‌دهد

حسن زاده: به صعود لیگ برتر نزدیک شده‌ایم

مالک باشگاه خونه به خونه بابل می گوید با توجه به نفراتی که در این تیم به میدان می روند و شرایطی که به وجود آمده، نماینده بابل می تواند به صعود امیدوار باشد.

حسن زاده: به صعود لیگ برتر نزدیک شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه بابل در رابطه با آخرین اوضاع این تیم به اظهارنظر پرداخت. حسن زاده که تلاشش برای ساختن تیمی یک دست بالاخره نتیجه داد، درباره شرایط این روزهای تیم خونه به خونه گفت: خداراشکر وضعیت مساعدی داریم. همه تلاش مان را به کار بستیم تا بتوانیم به اهداف مان برسیم و فکر می کنم تا الان موفق هم بوده ایم. نتایجی که خونه به خونه در بازی های اخیر گرفته نشان می دهد که راه مان را درست آمده ایم.


او در رابطه با نتایج تیم گفت: تیم ما هفته هاست که شکست نخورده و با توجه به شرایط توانسته نتایج خوبی به دست بیاورد. این موضوع به علاوه داشته های فنی تیم، ما را امیدوار می کند تا بتوانیم به صعود نزدیک شویم. آقای نکونام و بازیکنان تیم به هماهنگی کامل با یکدیگر دست پیدا کردند و نتیجه آن را در بازی های تیم می بینیم.


مالک خونه به خونه ادامه داد: پس از صعود به لیگ دسته اول سعی کردیم آزمون و خطاهایی بکنیم تا بتوانیم به روند مطلوبی دست پیدا کنیم و فکر می کنم این اتفاق اکنون افتاده است و مجموعه تیم می توانند با حفظ همین روند به اهدافش برسد.


حسن زاده در مورد دیدار این تیم در جام حذفی گفت: فردا با گسترش فولاد در بابل بازی داریم و به همین دلیل حضور هواداران در ورزشگاه را رایگان اعلام کردیم تا بتوانیم با حمایت همه هواداران مان راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شویم. هر چند حضور ما به عنوان یک تیم لیگ یکی در مرحله یک چهارم نهایی مهم است؛ اما امیدوارم بازیکنان مان با نمایشی دلنشین هم هواداران را راضی کنند و هم بتوانند خود را به مرحله بعدی برسانند.

دیدگاه‌ها