کد خبر : 1481546 | 26 آذر 1396 ساعت 15:07 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار و قاسم، نوبرانه شب یلدا برای ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب آهن برای نیم فصل دوم برنامه های زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمی از فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال سپری شده است و تیم های مدعی خود را نشان داده اند.

 

در پایان نیم فصل اول لیگ تیم های پرسپولیس، پارس جنوبی و فولاد عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بین تیم های بالای جدولی این فصل جای تعدادی از مدعیان سنتی لیگ خالی است. بدون تردید یکی از این تیم ها که انتظار می رفت در رتبه مناسبی نیم فصل را به پایان برساند، ذوب آهن اصفهان است. ذوبی ها با حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت این تیم، خود را برای یک فصل خوب آماده کرده بودند و رویای رسیدن دوباره به آسیا و حتی قهرمانی در سر داشتند؛ اما نتایج ژنرال با این تیم اصفهانی چنگی به دل نزد و در انتهای نیم فصل، نیاز به تغییرات در جمع بازیکنان از سوی کادر فنی ذوب آهن حس شد.

 

 

پس از گذراندن این برهه، در تعطیلات نیم فصل لیگ هفدهم اتفاقات مثبتی برای سفید و سبزهای اصفهان در حال رخ دادن است. قاسم حدادی فر، مغز متفکر ذوب آهن در سال های اخیر، که به دلیل مصدومیت مدت ها از میادین دور بود، به تمرینات این تیم بازگشته و امید را برای قلعه نویی زنده کرده است. حضور حدادی فر در آستانه رقابت های آسیایی و بازی پلی آف بدون تردید خبر بسیار خوبی برای هواداران ذوب به شمار می رود.

 

همچنین بختیار رحمانی، هافبک خلاقی که پیش از این در تراکتورسازی با امیر قلعه نویی سابقه همکاری داشته، پس از اینکه در استقلال، فولاد و پیکان سه نیم فصل نه چندان خوب را سپری کرد، حالا به ذوب آهن پیوسته تا بار دیگر زیر نظر قلعه نویی کار کند.

 

 

انگیزه بختیار برای بازگشت به روزهای اوج و بازیابی آمادگی جسمانی قاسم حدادی فر می تواند به کمک ژنرال بیاید تا خط هافبک ذوب آهن را ترمیم کند و نتایج لازم را در ادامه فصل به دست آورد.

دیدگاه‌ها