کد خبر : 1481557 | 26 آذر 1396 ساعت 15:57 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ورونا 3-0 میلان

شکست سنگین و غیرمنتظره میلان مقابل ورونا

میلان یک بار دیگر در سری آ متزلزل نشان داد و در یک بازی عجیب، به تیم رده نوزدهمی جدول 3-0 باخت.

شکست سنگین و غیرمنتظره میلان مقابل ورونا

به گزارش "ورزش سه"، میلان که پس از آمدن گتوزو از سه بازی قبلی خود(سری آ و کوپا ایتالیا) دو برد و یک تساوی کسب کرده بود، در هفته 17 سری آ میهمان ورونایی بود که در رده نوزدهم قرار داشت.

 

بازی از سوی هر دو تیم محتاطانه شروع شد و در بیست دقیقه اول بازی، همه چیز متعادل دنبال می شد. یک شوت سهمگین از کازرس که توسط دوناروما مهار شد شاید جدی ترین موقعیت بازی بود. تا اینکه ورونا دقیقه 24 روی یک ضربه کرنر به گل رسید.

 

 

1260564

 

 

ارسال کرنر از سوی رومولو و ضربه سر کاراچولو، پس از برخورد با تیر افقی وارد دروازه شد.

 

میلان پس از این گل یکپارچه حمله شد و یکی دو بخت خوب گلزنی هم به دست آورد، از جمله ضربه سوسو که در مصاف تک به تک با نیکولاس، گلر ورونا به گل تبدیل نشد و کاشته همین بازیکن که با واکنش خوب نیکولاس راهی کرنر شد تا نیمه اول با برتری یک گله میزبان به اتمام برسد.

 

 

1260562

 

 

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و البته می توانست خیلی زود ده نفره شود ولی داور پس از مشاهده ویدئوچک، تصمیم گرفت که به بورینی تنها یک کارت زرد نشان دهد.

 

 

1260563

 

 

دقیقه 55 میلان دومین گل را هم دریافت کرد. نفوذ بسا از چپ و پاس به عقب او را کین با یک بغل پا به تور دروازه رساند تا ورونا 2-0 پیش بیفتد.

 

میلان برای زدن گل تلاش می کرد اما بازهم روی یک ضدحمله گل دیگری دریافت کرد.

این بار هم رومولو بود که با نفوذ خوب از راست و یک پاس عرضی، بسا را درون محوطه جریمه صاحب بخت گلزنی کرد تا او که پاس گل دوم را داده بود این بار خودش گلزنی کرده و ورونا را 3-0 پیش بیندازد.

 

تلاش های میلان که دقیقه 90 با اخراج سوسو 10 نفره نیز شده بود، برای کاهش فاصله نتیجه ای نداشت و ورونا با این برتری پرگل خود را به رده هفدهم رساند. میلان نیز فعلا در همان رده هفتم باقی ماند.

 

 

دیدگاه‌ها