کد خبر : 1481569 | 26 آذر 1396 ساعت 16:41 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

عثمانلی به مصاف سخت ترین رقیب خود می رود

امشب صادقیان شاید مقابل بشیکتاش

از چارچوب هفته شانزدهم لیگ ترکیه دو تیم عثمانلی اسپور و بشیکتاش ، امشب از ساعت 20:30 در وودافون پارک استانبول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، عثمانلی اسپور پیش از اتمام نیم فصل به مصاف تیم پر قدرت بشیکتاش می رود ، جدال سختی که شاگرد ان عرفان بوز به دنبال پیروزی در این بازی هستند. عثمانلی اسپور در 15 هفته گذشته 4 برد، 2 تساوی و 9 باخت را کسب کرده است . آنها در چند هفته گذشته شرایط بسیاری متفاوتی با ابتدا لیگ داشتند ، شروع کابوس وار در لیگ باعث شد که آن ها از همان ابتدا فصل قعرنشین لیگ شوند و خیلی ها این تیم را اولین سقوط کننده این فصل از سوپر لیگ ترکیه شمردند اما با آمدن عرفان بوز از هفته ششم لیگ ، شرایط آن ها متفاوت شد کسب 4 پیروزی در 9 هفته و سپس برد عثمانلی اسپور مقابل آلانیا اسپور ، باعث خروج این تیم از منطقه خطر شد .


در مقابل بشیکتاش این فصل علی رغم کسب موفقیت های مهم در اروپا در لیگ شرایط خوبی ندارد . قهرمان 2 فصل گذشته پیاپی لیگ ترکیه در جایگاه ششم لیگ حضور دارد و فاصله اش با صدرنشین 6 امتیاز است .تساوی در مقابل تیم هایی همچون کایسری اسپور و آکیسار اسپور و شکست در مقابل فنرباغچه و گنچلربیرلیغی در این امر نقش مهمی داشت ،البته شاگردان شنول گونش پیش از اتمام نیم فصل به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر هستند .نکته ی جالب این بازی این است که هر دو تیم بار دیگر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف یک دیگر خواهند رفت .


نجیب اویسال و گوکهان توره از بشیکتاش و در مقابل نومان چورکسو ، شیک دیاباته و رائول روسسکو غایبین این بازی هستند.

 


ترکیب احتمالی:

 

1260571

 

دیدگاه‌ها