کد خبر : 1481591 | 26 آذر 1396 ساعت 18:22 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

بولونیا 0-3 یوونتوس

پیروزی پرگل یوونتوس در خانه بولونیا

یوونتوس در دیداری راحت با سه گل بولونیا را از پیش رو برداشت و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

پیروزی پرگل یوونتوس در خانه بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس با توجه به شکست شب گذشته اینتر می توانست با برتری بر بولونیا به رده دوم صعود کند و با انگیزه فراوانی به زمین این تیم آمده بود. بولونیا هم با 21 امتیاز در رده دوازدهم قرار داشت.

 

 

1260599

 

 

یوونتوس خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفت و بولونیا با بستن منافذ، سعی در کنترل مهاجمان و ستاره های یوونتوس داشت.

مقاومت میزبان 26 دقیقه نتیجه داشت و سرانجام روی هنرنمایی پیانیچ، دروازه بولونیا باز شد. ستاره بوسنیایی روی یک ضربه کاشته به زیبایی هر چه تمام تر توپ را به کنج دروازه رساند تا یووه پیش بیفتد.

 

 

1260601

 

 

دقیقه 36 یوونتوس به گل دوم خود هم دست یافت. این بار پیانیچ پاس گل داد.

ارسال بلند و عمقی او درون محوطه جریمه بولونیا به ماندژوکیچ رسید. یک کنترل خوب و شوت پای چپ سرضرب او به گوشه مخالف دروازه رفت تا بیانکونری نیمه اول را با برتری دو گله به رختکن برود.

 

بولونیا نیمه دوم برای جبران گل های خورده بازی را هجومی آغاز کرد اما زور لازم برای باز کردن دروازه مدافع عنوان قهرمانی را نداشت.

 

 

1260597

 

 

دقیقه 64 کار بولونیا با پذیرش گل سوم تمام شد.

ابتدا شوت الکس ساندرو توسط مدافع بولونیا بلوکه شد اما در برگشت این ماتوئیدی بود که با پای چپ و ضربه ای محکم توپ را وارد دروازه کرد تا برتری یوونتوس به سه گل برسد.

 

 

1260598

 

 

بولونیا در دقایق باقیمانده تلاش زیادی کرد تا حداقل فاصله را کاهش دهد اما در نهایت یوونتوسی ها توانستند برتری سه گله خود را حفظ کنند و با 41 امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

دیدگاه‌ها