کد خبر : 1481714 | 27 آذر 1396 ساعت 12:53 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

درباره انتخاب کارشناسان خبره من توضیحی ندارم!

شهنازی: انصراف رحیمی از سرپرستی کتبی نبود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: آیین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک طی یکی، 2 روز آینده منتشر می شود.

شهنازی: انصراف رحیمی از سرپرستی کتبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ شهنازی بعد از پایان انتخابات فدراسیون سه گانه اظهار داشت: انتخابات به خوبی برگزار شد و بسیار هم نزدیک بود. این موضوع نشان می دهد که هیچ گونه شائبه ای درباره انتخابات نیست. به صبور که انتخاب شد، تبریک می گویم و امیدوارم بتواند با کمک مجمع برنامه های خود را اجرا کند.


وی درباره حاشیه هایی که بعد از انتخاب کارشناسان خبره کمیته ملی المپیک به وجود آمده، عنوان کرد: این انتخاب هیات اجرایی بوده و دوستان باید در این باره توضیح بدهند. من الان در مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه هستم و نمی خواهم درباره سایر مسائل صحبت کنم. 


دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص انصراف اصغر رحیمی از سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 تصریح کرد: رحیمی انصرافش را اعلام کرده؛ اما کتبی نبوده است. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.


شهنازی درباره اینکه گفته می شود انتخاب آذری به عنوان نماینده باشگاهها از سوی او بوده، گفت: خیر، این انتخاب مجمع بوده است. من نقشی نداشتم.


وی در پایان حاضر به پاسخگوی درباره اینکه گفته می شود صالحی امیری گزینه اصلی ریاست کمیته است، نشد و گفت: آیین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک طی یکی، 2 روز آینده منتشر می شود.

دیدگاه‌ها