کد خبر : 1481960 | 28 آذر 1396 ساعت 16:52 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارت به کارت‌های جنجالی در آزادی (عکس)

اشکان خورشیدی از ابتدای نیمه دوم با اعلام خطاهای پیاپی و خرج کارت‌های زرد خود به چهره جنجالی دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان برخلاف نیمه اول در 45 دقیقه دوم جذاب و البته جنجالی دنبال می‌شود. اشکان خورشیدی به عنوان داور این دیدار نیز لحظات پرحاشیه‌ای را تا به اینجا پشت سر گذاشته و سوت‌های او با اعتراض پیاپی از سوی دو تیم همراه شده است.


اتفاقی که باعث شده در نیمه دوم او تا به اینجا مجبور به نشان دادن 4 کارت زرد به بازیکنان دو تیم شود و خشم هواداران پرسپولیس و البته نیمکت نشینان این تیم را به همراه داشته است.


اشکان خورشیدی که در این دیدار و تا پایان وقت اضافه اول سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا را از پرسپولیس و مگنو باتیستا، آگوستو سزار، مسعود ابراهیم زاده، محمد نیک نفس، رضا جبیره و لوسیانو پریرا را از نفت آبادان با کارت زرد جریمه کرده، در جنجالی ترین تصمیم خود ابتدا کنترل توپ توسط حسین بغلانی را در محوطه شش قدم خطای دوضرب  تشخیص داد و در ادامه با مشورت با کمک خود تصمیمش را تغییر داد.


خورشیدی که سابقه خوبی در لیگ برتر از حیث داوری از خود به جا گذاشته در روز پرحاشیه استادیوم آزادی با کارت‌های فراوان خود بارها سکو و البته نیمکت دو تیم را نیز به آشوب کشیده تا سخت‌ترین قضاوت خود را اینچنین در حال پشت سر گذاشتن باشد.


پرسپولیس که در دیدار برابر بادران یک پنالتی اشتباه به سودش باعث شد تا جواز صعود به این مرحله را به دست بیاورد، شاید در خیلی‌ از صحنه‌های بازی مقابل نفت آبادان می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد که سوت‌های خورشیدی مانع از این اتفاق شد. یکی دیگر از صحنه‌هایی که به شدت مورد اعتراض نیمکت نشینان پرسپولیس قرار داشت مربوط به ضربه‌ای بود که کرار جاسم درون محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده زد و این داور اعتقاد به خطای پنالتی داشت.


در نهایت باید دید نظرات کارشناسی در خصوص قضاوت پر حرف و حدیث و جنجالی اشکان خورشیدی در دیدار پرسپولیس و نفت آبادان چگونه خواهد بود و او چه نمره‌ای دریافت خواهد کرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها