کد خبر : 1481987 | 28 آذر 1396 ساعت 18:04 | 77.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدایتی و طاهری تمرکز ما را به هم زدند

اتهام کاپیتان پرسپولیس به داور بازی نفت

سیدجلال حسینی که تنها نماینده پرسپولیس برای صحبت با خبرنگاران بود با ادبیاتی تند به داور تاخت و نسبت به صحبت‌های شب گذشته هدایتی و‌ طاهری هم واکنش نشان داد.

اتهام کاپیتان پرسپولیس به داور بازی نفت

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در میکسدزون آزادی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم که این بازی کارشناسی شود . ما بازیکنان  از باشگاه درخواست داریم تا هرچه سریع تر به نحوه داوری اعتراض کند . این حرف را به خاطر چند حرکت نمی گویم .اما از ابتدای بازی داور وسط و کمک داور مشکلات زیادی داشتند که باید بررسی شود. و بازهم می گویم این بازی باید کارشناسی شود، اقای گرشاسبی همین الان باید نسبت به داوری اعتراض کند و هرچه زودتر کمیته داوران جوابگوی طرفداران پرسپولیس باشد.


کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: مسائل داوری فقط مربوط به چند صحنه نیست، شماره ١٩ آنها سه بار جلوی ضد حمله ما را گرفت اما داور یک آخ به او نگفت. چندبار بازیکنان مار ا کشیدند. هر دستی در ١٨ قدم زدیم، داور به سود تیم صنعت نفت خطا گرفت، ما منتظریم که اقای گرشاسبی هرچه زودتر و همین الان زودتر اعتراض کند.


او ادامه داد: از روز گذشته تا اکنون استانداری می گوید بازی برگزار نمی شود اما سازمان لیگ می گوید در اردو بمانید و تمرکز مارا به هم می زنند، خیلی راحت بازی را از ساعت ٤ به ٢ تغییر می دهند تا پرسپولیس اذیت و دچار مشکل شود.امیدوارم مردم بدانند چون دارند مشکلات را برای تیم ما بیشتر می کنند.سیستم داوری را هم دیدیم.


سید جلال حسینی در ادامه گفت:از طرف بازیکنان می گویم . اقای هدایتی و اقای طاهری هرکاری دارند به دادگاه بروند تا مشکلشان حل شود، مگر می شود بازیکنان از صبح که بیدار شده اند دنبال این باشند که هرکدام چه حرفی زده اند؟ صحبت پولهایی که می کنند به بازیکنان نرسیده است. آقای هدایتی می گوید من انقد پول داده ام، فلانی می گوید من انقد گرفته ام، هرچقدر داده اید یا گرفته اید با مدرک نشان بدهید.


او در پایان گفت : متاسفانه مشکلات بیشتر می شود، اولین چیزی که می خواهم این است ابتدا اقای گرشاسبی به نحوه داوری اعتراض کند.مطمئنم شرایط را برای پرسپولیس سخت تر می کنند . همین داور در بازی با پارس جنوبی همین کار را کرد، داور  پنالتی گرفته است اما کمک داور می گوید من ندیدم. داور از ٣٠ متری دیده است اما ایشان ندیده. این داور در بازی پارس هم همین کار را کرد.

دیدگاه‌ها