کد خبر : 1481992 | 28 آذر 1396 ساعت 18:15 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: ما به داور معترض هستیم نه تراکتور

عبدالله ویسی با حضور در نشست خبری ابراز امیدواری کرد تا فینال حذفی تمام خوزستانی باشد.

ویسی: ما به داور معترض هستیم نه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی گفت: بازی بسیار خوب و تاکتیکی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. تراکتورسازی نسبت به بازی‌های قبلی خیلی تغییر داشت.


ویسی صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: ما تغییرات زیادی نداشتیم، اما تیم حریف تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرده بود و به همین‌خاطر هم نیاز به هماهنگی داشت. خدا را شکر که بازی را بردیم.

 

به استان و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. این باعث خوشحالی مردم خوزستان است که دو تیم خوزستانی به نیمه نهایی رفتند. امیدوارم به فینال برویم، اما در نیمه نهایی به صنعت نفت نخوریم و یک فینال کاملاً خوزستانی را داشته باشیم. باز هم به مردم استان خوزستان تبریک می‌گویم.


سرمربی تیم استقلال خوزستان به وضعیت خوب تیمش از لحاظ روانی اشاره کرد و یادآور شد: امروز همه چیز خیلی فوق‌العاده و خوب بود. در چند وقت اخیر که وعده می‌دادند، اما وعده‌ها عملی نمی‌شد، این دفعه وعده دادند و عملی شد. حاصل این را هم امروز دیدید که بچه‌ها با یک روحیه بهتر کارشان را انجام دادند. ما در هفته گذشته دو روز به بچه‌ها استراحت دادیم و دو سه روز هم من نبودم. یعنی از لحاظ تمرینی اوضاع و احوال‌مان خوب نبود، اما چون از لحاظ روانی بچه‌ها آماده بودند، 120 دقیقه تلاش کردند و در پنالتی‌ها هم بازی را بردند. بابت این برد خوشحالم و به همه مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم. آنها قطعاً پاداش می‌گیرند و فردا پاداش‌شان پرداخت خواهد شد.


ویسی درخصوص آخرین وضعیت موسی کولیبالی که اهواز را ترک کرده است، گفت: او کار صحیحی انجام نداد. موسی پنج سال است که با من است، تا الان هر قول و وعده‌ای که به او دادیم را عملی کردیم. تا پایان نیم‌فصل اول طبق قانون 30 درصد مبلغ قراردادش را به او دادیم. قرار بود 20 درصد دیگر را هم در نیم‌فصل دوم بدهیم، اما هنوز که نیم‌فصل دوم شروع نشده است. شاید یک وعده‌ای بدهیم و عملی نشود که این‌بار هم نشد، اما همیشه سعی می‌کردیم پولش را به موقع بدهیم، اما این‌بار این آقا رفت. معلوم نیست کجا تحریکش کردند. مطمئناً موضوع او را پیگیری و شکایت می‌کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که «آیا در نیم‌فصل استقلال خوزستان را تقویت می‌کنید؟»، تصریح کرد: صد درصد. باید با کادر فنی بنشینیم و به جمع‌بندی برسیم و نقاط ضعف‌مان را تقویت کنیم. یک مهاجم لیگ برتری می‌گیریم و اگر موسی (کولیبالی) نیاید، دفاع وسط هم لازم داریم.


سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد از دست رفتن پنالتی تراکتورسازی گفت: فوتبال همین است. اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت، بازی را می‌بردیم. زاهدی‌فر صد درصد پنالتی ما را نگرفت.

 

ویسی در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی و اعتراض شدیدش به عملکرد داور گفت: اگر قرار باشد به داوری اعتراض کنیم که من این کار را نمی‌کنم، من باید معترض باشم. همه ایران و داوران نظر من را راجع‌به داوری می‌دانند، همه داوران هم هر وقت من را می‌بینند تشکر می‌کنند که به آنها اعتراضی نمی‌کنم. نه خودم اعتراض می‌کنم و نه به کادرم اجازه می‌دهم. یحیی دوست خوب من و یک مربی جوان است. او تیم خوبی دارد و برای خودش و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها