کد خبر : 1482000 | 28 آذر 1396 ساعت 18:30 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

بغلانی: صادقانه می‌گویم که پنالتی نشد

مدافع نفت آبادان می گوید پول در حساب این باشگاه وجود دارد اما به بازیکنان پرداخت نمی شود.

بغلانی: صادقانه می‌گویم که پنالتی نشد

به گزارش "ورزش سه"، حسین بغلانی مدافع تیم فوتبال نفت آبادان درباره صحنه مشکوک به پنالتی گفت: صادقانه می گویم که توپ را با سینه کنترل کردم. با مکث پنالتی گرفت و در شوک بودم و نمی دانستم چکار باید کنم. بعد نگاه به کمک داور که زد دید که پرچم نزده و واقعا نمی دانستم چکاری باید انجام بدهم.


این بازیکن نفت آبادان درباره تصمیمات داور مسابقه تصریح کرد: امروز واقعا داوری عالی بود. جام حذفی بازی حساسی است و خب هر تیمی ببازد حذف می شود. این را به جرات می گویم که اشکان خورشیدی یکی از داوران خوب ایران هستند حالا نه به این دلیل که چون ما در این بازی پیروز شدیم اینطور بگویم.


بغلانی درباره مشکلات مالی این باشگاه، اضافه کرد: من تا به الان صددرصد پول از باشگاه می خواهم هم طلب پارسال مانده و هم مبلغی تا به امروز از باشگاه دریافت نکرده ام. ابتدای فصل قول دادند و قرار بود پرداختی مان 30درصد باشد که 20درصد به ما دادند. یک ماه بعد گفتند پول نیست تا به نیم فصل رسید که حالا هم هیچ خبری از پول نیست.


وی تصریح کرد: همه اعتصاب کرده بودیم و نمی خواستیم پول بدهیم ولی به خاطر مردم به میدان رفتیم و بازی را هم بردیم. گفتند شنبه پول می دهیم اما امروز سه شنبه هنوز از پول خبری نیست.


او در ادامه انتقادات خود از مدیریت این تیم افزود: زمانی که می بریم همه خوشحالند می آیند روبوسی.  اما وقتی می بازیم هیچ خبری نیست و خودشان را کنار می کشند.


این بازیکن قدیمی نفت آبادان در واکنش به این موضوع که پول در حساب باشگاه است اما پرداخت نشده، اضافه کرد: واقعا پول به باشگاه تزریق شده اما ما هیچ پولی نمی بینیم. آقای کمالوند هم سر همین موضوع ناراحتند که پول آمده اما هیچ خبری از کسی نیست. دلیل اینکه چرا این پول ها تقسیم نمی شود را نمی دانیم. ما همه یک خانواده هستیم و اگر ایشان نباشد هیچ کس نخواهد ماند.


بغلانی صحبت های خود را اینگونه پایان داد: باید صنعت نفت آبادان یک سال یک رتبه خوب کسب کند؛ در شأن آبادانی ها است که رتبه خوبی کسب کنند.

دیدگاه‌ها