کد خبر : 1482011 | 28 آذر 1396 ساعت 19:16 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ‌ویسی: مهار پنالتی ایران‌پوریان انرژی مثبت داد

گلر استقلال خوزستان می گوید دفع پنالتی ایران پوریان به او در کنترل پنالتی های پایانی بازی کمک کرد.

شیخ‌ویسی: مهار پنالتی ایران‌پوریان انرژی مثبت داد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شیخ ویسی در مورد مهار پنالتی محمد ایران پوریان در دقایق پایانی به ورزش سه می گوید: خدا را شکر می کنم که این پنالتی را توانستم مهار کنم و همین دفع توپ ایران پوریان انرژی مثبتی به من منتقل کرد تا بتوانم با تمرکز بیشتری پنالتی های پایانی را بگیرم.


او در ادامه افزود: با وجود آنکه من پنالتی ها را خوب گرفتم؛ اما فکر می کنم بچه ها پنالتی ها را عالی زدند و همه با انگیزه توانستیم استقلال خوزستان را به مرحله نیمه نهایی بیاوریم.


وی شرایط استقلال خوزستان را مساعد توصیف می کند و می گوید: ما هفته آخر نیم فصل اول نتایج نسبتا بدی نگرفتیم، تنها مشکل استقلال همان مشکل مالی سال گذشته بود که خب آن هم حل و فصل شد. حالا با این برد کمک بزرگی به تیم شده و مطمئنا با انگیزه بهتر و بیشتری نیم فصل دوم را استارت خواهیم زد.


شیخ ویسی که پیش از این صحبت از جدایی اش به گوش می رسید در این مورد می گوید: دیگر ماندنی شدم چون شرایط استقلال خوزستان آن چیزی که می خواستم شده است.


گلر استقلال خوزستان درباره تیم تراکتور و تغییر و تحولات این تیم هم نظرش را اینطور بیان می کند: تراکتورسازی نیم فصل اول هم تیمش خوب بود؛ اما امروز ما با تیم متحول شده ای روبه رو شدیم که واقعا به سختی توانستیم از سد آنها گذر کنیم.


او درباره رویارویی دوباره شان در هفته اول نیم فصل دوم می گوید: مطمئنا آن دیدار هم مثل همین مسابقه یک بازی سخت است؛ ولی ما به تبریز می رویم تا سه امتیاز مهم این مصاف را هم کسب کنیم. ما برای آنکه استرس روزهای آخر فصل را از خودمان دور کنیم باید تمامی امتیازات را جمع آوری کنیم و مطمئنا در اکثر بازی ها از این به بعد فقط و فقط با فکر برد پا به میدان می گذاریم.

دیدگاه‌ها