کد خبر : 1482107 | 29 آذر 1396 ساعت 10:33 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

بد قلقی‌های منشا در نقش مهدی طارمی

گادوین منشا را می‌توان یکی از عوامل اصلی حذف پرسپولیس از جام حذفی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی، پرسپولیسی ها به موقعیت سوزی مهاجمان‌شان عادت نداشتند و در بازی با صنعت نفت نیز انتظار داشتند منشا و علیپور از حداقل موقعیت ها، استفاده و دروازه نوشی صوفیانی را باز کنند اما روز، روزِ مهاجمان پرسپولیس نبود و این دو در نهایت با هدر دادن پنالتی روز بدشان را تکمیل کردند.

 

گادوین منشا در اواسط نیمه اول با پاس مهندسی شده‌ی مسلمان در موقعیت گل قرار گرفت اما با با بی دقتی و شاید بدشانسی محض توپ را به بیرون زد و در ادامه هم چند فرصت مسلم گلزنی را از دست داد. البته منشا با تمام این فرصت سوزی ها، دوندگی بی حد و حصری داشت و در مجموع از دیگر مهاجم سرخ ها یعنی علی علیپور، خود را بهتر نشان داد.

 

علیپور که آقای گل این فصل سرخ هاست، باوجود درخشش در اکثر مسابقات همچنان نوسان دارد. او با 12 گل از دو فصل قبلی مهدی طارمی بهتر عمل کرده و نرخ تبدیل شوت به گل بیشتری هم دارد؛ اما برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در جام جهانی، نیاز به درخشش مداوم و عملکرد با ثبات دارد. او شب گذشته تلاش بسیاری داشت اما هرگز از سد مدافعان آبادان عبور نکرد.

 

 

این دو مهاجم سیاه و سفید پرسپولیس، همچنان چند هفته در کنار هم خواهند بود و تا زمان بازگشت طارمی، باید جور خط حمله را به دوش بکشند؛ البته زوج خط حمله سرخ ها در فصل جاری بسیار خوب بوده اما همانطور که گفته شد، آن ها باید از روند سینوسی خارج شده و به درخشش با ثبات برسند.

 

حال پرسپولیس برای دومین بازی پیاپی وحید امیری را در اختیار نخواهد داشت و این اتفاق کوچکی برایشان نخواهد بود. او یکی از دونده، جنگنده و البته موثرترین شاگردان برانکو ایوانکوویچ است و فقدانش ممکن است همچون بازی با صنعت برای پرسپولیسی ها گران تمام شود. اکنون این عناصر هجومی هستند که نباید اجازه دهند نبود امیری در ترکیب دیده شود، همانطور که اجازه فقدان بهترین بازیکن دو فصل اخیر یعنی مهدی طارمی را ندادند. در این بین وظیفه منشا و علیپور از بقیه سنگین تر است. مسلمان، احمدزاده، بشار رسن و... باید موقعیت سازی کنند اما در انتها انتظار اصلی برای گلزنی، از دو مهاجم تیم است.

دیدگاه‌ها