کد خبر : 1482137 | 29 آذر 1396 ساعت 12:24 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردی که پس از یک نیم فصل شکست؛

اولین شکست پرسپولیس با سیدجلال

شکست سرخ ها مقابل صنعت نفت آبادان اولین باخت سرخ ها در حضور سیدجلال حسینی بود.

اولین شکست پرسپولیس با سیدجلال

به گزارش "ورزش سه"، باوجود سن و سال بالا او همچنان بهترین مدافع فوتبال ایران به حساب می‌آید و حسینی این فصل به دنبال ششمین قهرمانی در لیگ برتر است. او که با سپاهان، سایپا و همین پرسپولیس به مقام قهرمانی رسیده، در صورت تکرار این مقام به پرافتخارترین بازیکن لیگ تبدیل خواهد شد.

 

حسینی در ابتدای فصل جاری به دلیل مصدومیت دور از ترکیب پرسپولیس بود و خط دفاع سرخ ها نیز متزلزل‌تر از همیشه کار می‌کرد اما از زمان بازگشت سیدجلال، آرامش و نظم نیز به خط دفاع پرسپولیس برگشت و آن ها به آماری خیره کننده در لیگ برتر رسیدند.

 

تنها گل خورده سرخ ها در حضور سیدجلال در دیدار هفته چهارم مقابل سیاه جامگان بود. دیداری که در ۲۶ مرداد، یعنی ۴ ماه پیش برگزار شد و در نهایت هم به تساوی یک بر یک انجامید. پس از آن تعداد گل های خورده پرسپولیس بهبود یافت و آن ها نیم فصل را با ۶ گل خورده به پایان رساندند.

 

بازی قبلی هم که زوج شجاع - انصاری در خط دفاع بودند و آن ها بازهم نتوانستند، کلین شیت کنند و این بار انتظار می‌رفت در حضور کاپیتان حسینی، قرمزها به این مهم برسند اما در همان دقیقه ابتدایی نیمه اول عبدالله زاده دروازه پرسپولیس را باز کرد تا پس از چهار ماه سرخ ها در حضور سیدجلال دروازه خود را باز شده ببینند.

 

اما این پایان کار نبود. بازی در وقت های معمول به اتمام رسید و کار به پنالتی کشیده شد و این بار انتظار می‌رفت مدافع ۳۵ ساله تیم پرسپولیس، در قواره یک پنالتی زن پیش بیاید و منجی تیم شود اما اینطور نشد و در نهایت سرخ ها از جام حذفی کنار رفتند.

 

البته این سرمربی است که نسبت به تمرینات بازیکنان، پنالتی زنان را انتخاب میکند اما توییت سیامک نعمتی نشان میدهد پرسپولیسی ها ترغیب چندانی به پنالتی زدن نداشتند. نعمتی که یکی از پنالتی ها را هدر داد در توییتر نوشت:« نمی‌دونم چرا کسی حاضر نشد پنالتی بزنه»! این در حالی است که یک سال قبل مهدی طارمی نیز پس از خراب کردن پنالتی در رقابت های آسیایی اعلام کرده بود سیدجلال حسینی باوجود این که پنالتی زن تیم بود، تمایلی به پنالتی زدن نداشت.

 

حال باید دید در ادامه لیگ چه خواهد شد. همانطور که برانکو گفت، این شکست فراموش خواهد شد؛ اما به شرطی که صدرنشینی در لیگ ادامه داشته باشد و پرسپولیسی ها در آسیا نیز به موفقیت هایی برسند.

دیدگاه‌ها