کد خبر : 1482207 | 29 آذر 1396 ساعت 16:20 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

غفوری: صنعت نفت یا ایران‌جوان فرقی ندارند

مدافع راست استقلال می‌گوید با تمام توان مقابل تیم‌ها قرار می‌گیرند و حریف لیگ برتری یا لیگ یکی برای آنها تفاوتی نخواهد داشت.

غفوری: صنعت نفت یا ایران‌جوان فرقی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری بعد از صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم با بازی خوب و منطقی به پیروزی برسیم و برتری مطلق داشته باشیم تا در جمع 4 تیم نهایی جام حذفی حاضر شویم.


او درباره روند گلزنی تیمش عنوان کرد: از نظر دفاعی تیم ما به ثبات رسیده بود؛ ولی از لحاظ کار هجومی کمتر موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل می‌کردیم و بهره می‌بردیم که خدا را شکر این مشکل برطرف شده و هر بازی فرصت‌های زیادی به وجود می‌آوریم و گل می‌زنیم.


مدافع استقلال در خصوص تقابل با صنعت نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: خدا را شکر در فصل خوبی در آبادان بازی می‌کنیم و هوای آنجا گرم نیست؛ تیم صنعت نفت قابل احترام است؛ همه مسابقات برای ما اهمیت دارد و امروز هم با تمام وجود بازی کردیم و هیچ فرقی نمی‌کند حریف ما لیگ برتری یا لیگ یکی باشد؛ با قدرت پیش می‌رویم تا به فینال صعود کنیم.


غفوری درباره تقابل لیگ با نفت آبادان و اهمیت این دیدار برای جام حذفی اظهار کرد: تیم‌ها شناخت خوبی از هم پیدا می‌کنند و محک جدی می‌خورند؛ هر تیمی آنالیز بهتری داشته باشد به پیروزی می‌رسد.


او پیرامون پاس گل به علی قربانی گفت: علی تمام سعی خود را می‌کند که گل بزند؛ فکر می ‌کنم پاس خوبی هم دادم که منجر به گل شد.

دیدگاه‌ها