کد خبر : 1482250 | 29 آذر 1396 ساعت 18:49 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

این نتایج در تاریخ بی‌سابقه است

ابراهیم‌زاده: مسئولان نفت از باخت پرسپولیس ناراحتند!

هافبک تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد مسئولان باشگاه از شکست پرسپولیس ناراحت هستند.

ابراهیم‌زاده: مسئولان نفت از باخت پرسپولیس ناراحتند!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ابراهیم‌زاده درباره پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما با یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس پر مهره بودیم و در یک دیدار سخت توانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم که نفت آبادان در تاریخ لیگ برتر چنین صعودی را تجربه نکرده بود که تبریک می گویم به مردم خونگرم آبادان و هواداران فوتبال دوست این شهر و از خوشحالی آنها واقعا خوشحالم. این برد مبارک مردم آبادان باشد نه مسئولان این تیم!


وی ادامه داد: این هفته منابع مالی خوبی برای باشگاه تامین شده بود و عقل و منطق میگفت که مسئولان برای دادن روحیه به بازیکنان مطالبات را پرداخت کنند؛ ولی وعده بعد از بازی را دادند و انگار دلشان با تیم نبود. روز بازی همه مسئولان تیم تهران بودند و دنبال بلیط وی آی پی بودند تا در کنار پرسپولیسی ها بنشینند و خیلی زحمتشان شده بود که به رختکن تیم بیایند. نه قبل از بازی و نه بعد از بازی در جشن تیم هیچ مسئولی نیامد و این درحالی بود که در استادیوم بودند و انگار از باخت پرسپولیس ناراحت شده اند که به ما بی محلی کردند.


هافبک تیم نفت آبادان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی کمالوند شنیده می‌شد، بیان کرد: من با آقا فراز به آبادان آمده‌ام و با آقا فراز هم می‌روم. از ابتدای فصل ریالی دریافت نکردیم و به خاطر حرف های آقا فراز دم نزدیم. به خاطر هوادار نفت و مردم آبادان که واقعا به ما محبت دارند هیچ اعتراضی نداشتیم تا حاشیه ای نباشد؛ ولی مسئولان جواب سکوت ما را با تلنگر بیشتر می دهند.

دیدگاه‌ها