کد خبر : 1482356 | 30 آذر 1396 ساعت 14:18 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک روز نقاب این افراد می‌افتد/ اخباری تا پایان فصل سایپایی است

دایی: مدیران سابق پرسپولیس برایم گردن کلفتی کردند

سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری در خصوص مسائل مربوط به تیمش پیش از جدال با سپاهان و همچنین حواشی بحث خود با مدیرعامل سابق پرسپولیس به صحبت پرداخت.

دایی: مدیران سابق پرسپولیس برایم گردن کلفتی کردند

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در مورد شروع دوباره لیگ و برنامه‌های این تیم برای نیم فصل دوم گفت: با یک وقفه کوچک کارمان را شروع می‌کنیم. بازی مهم و حیاتی با سپاهان داریم که تلاش می‌کنیم موفق شویم. چند بازیکن مصدوم داریم و با وجود اینکه بازیکن جدیدی نگرفتیم اما با همین نفرات هم تلاش می‌کنیم برنده شویم.

 


ماجرای بحث با طاهری


من یک قراراد سومی داشتم که نامه دادم و گفتم پول‌هایی که خرج کردم و از جیبم برای مالیات و کمیته انضباطی دادم را بدهید و ادعایی در مورد آن قرارداد ندارم. نامه‌ای هم به کمیته انضباطی دادم، متاسفانه آقایان عین خیال‌شان نبود. دروغگوتر از این آقایان ندیدم. من فردای برنامه نود عکس معاونانش را هم منتشر کردم تا مردم ببینند. چطور معاونان این آقا با من جلسه داشتند و او خبر نداشته؟ در مورد من هزار شاهد می‌آید و حرف می‌زند؛ اما ببینید با بچه‌های دیگر چه کرده‌اند. من سر جای خودم هستم؛ اما ببینید آنها در باشگاه پرسپولیس چه بلایی سر بقیه آوردند. بحث 110 میلیون و 3 میلیارد نیست. از ابتدا هم موضوع قرارداد سال سوم من بوده. با احترام به هواداران پرسپولیس از آن گذشتم و گفتم فقط پول خودم را بدهید.

 


مقابل من گردن کلفتی کردند


آنها مقابل من گردن کلفتی کردند و عکس‌العملی هم نشان ندادند. همه من را می‌شناسند. وقتی کسی گردن کلفتی کند شاهرگم هم برود جلویش می‌ایستم. چه برسد به این آدم‌ها که تازه به ورزش آمده‌اند. سوابق مدیریتی‌شان هم مشخص است که در کجا مدیریت کرده‌اند و کجاها ورشکسته شده است که آقایان سر کار بودند و چه ضرر و زیانی به مردم رسیده است.

 


یک روز پرده و نقاب این افراد کنار می‌رود


اگر سوابق مدیریتی آقایان را نگاه کنید همه اینها را کنار هم بگذارید، بررسی کنید، می‌بینید که به چه چیزی می‌رسید. هر قدر بخواهیم خودمان را سالم جلوه دهیم، یک روز پرده و نقاب کنار می‌رود. با حمله کردن به جایی نمی‌رسید. نباید به دروغ مسائلی را مطرح کنید. من نمی‌توانم این دروغ‌ها را بشنوم و ساکت بنشینم. به هیچ عنوان بحث اینها درست گزارش داده نشده است. متاسفانه این مسائل وجود دارد. ما برای سهل‌انگاری خودمان و اطلاعات غلطی که می‌دهیم فکر می‌کنیم چند باشگاه را نجات داده‌ایم. ولی فکر آینده را نمی‌کنیم. مثل مدیران باشگاه‌ها که می‌گویند الان ما هستیم و فکر الان را می‌کنیم و کاری به آینده و اینکه چه اتفاقی در آینده می‌افتد، ندارند. من کاری به این مسائل ندارم به دنبال حق خودم هستم. این آدم‌ها شاید برای دیگران گردن کلفت باشند، ولی برای من هیچ چیز نیستند. من کار خودم را انجام می‌دهم و به دنبال حق و حقوقم هستم. 

 


راه درست را نمی‌روند و باشگاه ضربه می‌خورد


ما با آقای گرشاسبی دو جلسه داشتیم و قرار شد دوشنبه نظر هیأت مدیره را بدهم. و اگر چیزی خلاف صحبت‌های ما با هم باشد، قبول نمی‌کنم و ضربه آن را با کمال تاسف باشگاه پرسپولیس می‌خورد. متاسفانه بعضی‌ها راه درستی را پیش نمی‌گیرند و به این مسائل ختم می‌شود. 

 


به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستم


ما تمام سعی‌مان را کردیم که بتوانیم بازیکنان خوب را بگیریم؛ اما متاسفانه بازیکنانی که آوردیم چیز خاصی بالاتر از بازیکنان خودمان پیدا نکردیم؛ اما با یکی دو نفر صحبت کرده‌ایم و در هفته آینده شاید دو سه بازیکن را بگیریم. به دنبال یکی دو بازیکن ملی از کشورهای دیگر بودیم. به امید خدا انشاالله بتوانیم یکی دو بازیکن باکلاس به جمع‌مان اضافه کنیم. 

 


حقیقی تنها با ما تمرین می‌کند


حقیقی برای اینکه بدنش را آماده نگه دارد با ما تمرین کرد و ما با توجه به دروازه‌بانانی که داریم احتیاجی نداریم دروازه‌بان دیگری را بگیریم.

 


اخباری تا پایان فصل در کنار ماست


نه او جدا نمی‌شود و این مسئله کنسل شده است. امیدوارم اخباری به روزهای اوجش برگردد و ما به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم.

دیدگاه‌ها