کد خبر : 1482360 | 30 آذر 1396 ساعت 14:04 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

دایی سر حرفش ایستاد!

اخباری از سایپا به جام جهانی می‌رسد؟

با منتفی شدن جدایی محمدرضا اخباری از سایپا او حالا در تیم تهرانی تلاش خواهد کرد تا بتواند راهی جام جهانی شود.

اخباری از سایپا به جام جهانی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری قبل از حضور در تیم سایپا دو سال رویایی را با تراکتورسازی سپری کرد. او که برای خدمت سربازی راهی تبریز شده بود، عملکرد خوبی در این تیم داشت و توانست به پیراهن تیم ملی نیز برسد. اخباری اما در پایان خدمت سربازی اش مجبور شد به واسطه قراردادی که با سایپا دارد پیراهن این تیم را برتن کند.


این گلر ملی پوش در سایپا نتوانست موفقیت های قبل را تکرار کند و در اردوهای تیم ملی نیز کم و بیش حضور یافت. با این شرایط او علاقه مند بود در نیم فصل از جمع نارنجی پوشان جدا شود و به تیمی برود که بیشتر دیده شود. در این بین با اینکه توافقاتی میان اخباری و سپاهان هم شکل گرفت، اما در نهایت سایپا با جدایی این دروازه بان موافقت نکرد تا در نیم فصل دوم نیز او در جمع شاگردان علی دایی بماند.


علی دایی امروز در نشست خبری خود درباره اخباری گفته است: «او جدا نمی‌شود و این مسئله کنسل شده است. امیدوارم اخباری به روزهای اوجش برگردد و ما به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم.»


با این شرایط اخباری که بسیار علاقه مند است یکی از دروازه بان های تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه باشد، باید در سایپا خودش را به شرایط ایده آل برساند و بار دیگر نظر کارلوس کی روش را جلب کند.

دیدگاه‌ها