کد خبر : 1482486 | 01 دی 1396 ساعت 12:19 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نوئی – عنایتی؛ 

سربازها برای چه کسی جان می دهند؟

دیدار ذوب آهن و مشکی پوشان با حضور قلعه نوئی و عنایتی می تواند به دیدار ویژه هفته شانزدهم تبدیل شود.

سربازها برای چه کسی جان می دهند؟ 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن و مشکی پوشان  برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر خواهند بود و بی شک رویارویی قلعه نوئی و عنایتی می تواند از جذابیت های خاصی برخوردار باشد. ژنرال که به واسطه گلزنی های عنایتی بارها طعم برد و در نهایت قهرمانی در لیگ برتر را چشیده، حالا در وضعیتی مقابل شاگرد سابقش قرار گرفته که برای برون رفت از شرایط کنونی اش نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد. بی شک نیم فصل اول لیگ هفدهم یکی از ضعیف ترین دوران کاری قلعه نوئی بوده و او به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات را برآورده کند. ذوبی ها با 4 برد، 7 تساوی و 4 باخت با 19 امتیاز نیم فصل اول را با رتبه نهمی به پایان رساندند و اکنون برای بازگشت به لیگ روی تک تک امتیازات بازی های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند. 


به نظر می رسد قلعه نوئی هنوز نتوانسته آن طور که باید و شاید کاریزمای خود را به شاگردانش تحمیل کند و از ستاره هایی که در اختیار دارد، بازی بگیرد. خیلی ها بر این باورند که ژنرال روی فضای تیمش تسلط ندارد و به لحاظ فنی نتوانسته جریان جدیدی را در روند ذوب آهن ایجاد کند. در مقابل رضا عنایتی هر اندازه که دستش به لحاظ مهره بسته است و با کمبود بازیکن مواجه شده، به همان اندازه محبوب بازیکنانش است. شاگردان عنایتی در بازی با پارس جنوبی جم نشان دادند که به خاطر سرمربی خود سر جلوی توپ می گذراند و با جان و دل بازی می کنند. این می تواند برگ برنده عنایتی در مقابل ژنرال باشد تا از اصفهان دست خالی بازنگردد. 


مشکی پوشان که با 8 امتیاز در قعر جدول قرار دارد، روزهای سختی را با عنایتی پیش رو خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید این تیم مشهدی در نهایت در لیگ خواهد ماند یا نه.

دیدگاه‌ها