کد خبر : 1482562 | 01 دی 1396 ساعت 17:12 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه ناکامی تبریزی مقابل مشهدی ها

مهاجم تیم ذوب آهن روز خوبی را مقابل سیاه پوشان سپری نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سیاه پوشان مشهد امروز نخستین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر را مقابل یکدیگر برگزار کردند و در پایان به تساوی بدون گل در ورزشگاه فولادشهر رضایت دادند.

در این بازی که سومین حضور عنایتی روی نیمکت مشکی پوشان مشهدی بود، به نظر می رسید تیم ذوب آهن کار سختی نداشته باشد و شاگردان قلعه نویی بتوانند نیمه دوم فصل را با پیروزی آغاز کنند تا استارت خروج از شرایط نابسامان در تیم اصفهانی زده شود اما سرانجام چنین اتفاقی نیفتاد تا برعکس، تیمی که بعد از این دیدار روزنه های امید برایش زنده شد، سیاه پوشان مشهد باشد.

 

در دیدار مقابل سیاه پوشان امید اصلی گلزنی تیم قلعه نویی همانند سایر بازی های این فصل، مرتضی تبریزی بود. مهاجمی که سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، نشان داده که در خوب بودن حال ذوب آهن تاثیر بسزایی دارد و می تواند در روزهای اوجش مهم ترین مهره ذوب آهن و خطرناک ترین مهاجم تیمش باشد.

 

اما در بازی عصر امروز ذوب آهن مقابل سیاه پوشان، تبریزی از روزهای خوب خودش فاصله داشت و یک موقعیت عالی گلزنی را نیز از دست داد تا بر خلاف انتظارات، یکی از بازیکنانی لقب بگیرد که در ناکامی ذوبی ها  تاثیرگذار بود. تبریزی امروز مانند بازی رفت مقابل همین تیم و همچنین بازی مقابل پدیده، که هر دو با نتیجه تساوی خاتمه یافته بود، موفق به باز کردن دروازه حریف نشد تا روند موفق نبودن او در گلزنی به تیم های مشهدی در لیگ هفدهم کماکان ادامه داشته باشد.

 

1261494

 

1261493

 

عکس از: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها