کد خبر : 1482586 | 01 دی 1396 ساعت 18:11 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب و سیاه‌جامگان؛ کسب یک امتیاز بی ارزش

دو تیم ذوب آهن و سیاه جامگان امروز به مصاف یکدیگر رفتند؛ اما در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش “ ورزش سه “ این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در تعطیلات نیم فصل تغییرات زیادی را در تیم خود انجام داده اند. سیاه جامگان با انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی، امیدوار هستند از قعر جدول فاصله بگیرند و مانند فصول قبل از سقوط نجات پیدا کنند. ذوب آهن هم با جذب بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی و همچنین بازگشت قاسم حدادی فر به دنبال جبران نتایج ضعیف نیم فصل اول خود و صعود به رتبه های بالای جدول برای کسب سهمیه آسیایی هستند.


اما در دیدار امروز این دو تیم در حالی به تساوی رسیدند که هیچ کدام از تغییرات به سود تیم ها نبود و بازیکنان تغییر کرده در تیم ها موفق نشدند در دیدار امروز ورق را به سود تیم خود برگردانند. نبرد سیاه جامگان و ذوب آهن در حالی در نقش جهان به تساوی رسید که این نتیجه تقریبا برای دو تیم بی ارزش به شمار میرود و کمکی به آنها نمیکند.


نکته قابل توجه این بازی جدال امیر قلعه نویی و رضا عنایتی بود که عنایتی توانست اولین امتیاز خود در لیگ برتر را مقابل استادش کسب کند. امتیازی که باعث شد سیاه جامگان ۹ امتیازی شود و در قعر جدول باقی بماند و ذوب آهن با ۲۰ امتیاز در رده ی هفتم جدول قرار بگیرد.

 

1261518

 

1261519

عکس: شهرام شریفی

 

دیدگاه‌ها