کد خبر : 1482601 | 01 دی 1396 ساعت 19:13 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل دوم تغییر خواهیم کرد

کریمی: باید سه امتیاز را می گرفتیم

کاپیتان تیم سپاهان در دیدار برابر سایپا می گوید این تیم در بازی های خود در نیم فصل اول دچار بدشانسی شده است و به همین دلیل موفق نشده امتیازات زیادی را به دست بیاورد.

کریمی: باید سه امتیاز را می گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار تیم های سایپا و سپاهان، علی کریمی به صحبت پرداخت. او درباره بازی گفت: متاسفم علیرغم بازی خوبی که به انجام رساندیم، نتوانستیم به برتری برسیم؛ اما یک امتیاز نیز بهتر از صفر امتیاز است و حداقل توانستیم به همان یک امتیاز دست پیدا کنیم هم خوب است، چرا که ما ابتدا از حریف عقب افتاده بودیم.


او درباره بازی ادامه داد: با این کیفیت چمن نمی دانم چرا اجازه می دهند بازی برگزار شود. این چمن حتی برای تمرین نیز مناسب نیست؛ اما برای من بسیار عجیب است که چطور می گویند باید در این زمین بازی کنیم. باز هم با این حال تیم ما، تیم برتر میدان بود و روی اتفاق و از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم؛ اما بعد از آن خیلی تلاش کردیم و دو بار توانستیم تیر دروازه حریف را به لرزه دربیاوریم و خداراشکر که دست خالی به اصفهان برنخواهیم گشت.


کریمی در پایان گفت: ما در نیم فصل سه بازیکن جذب کردیم؛ اما متاسفانه هنوز دو تا از آنها برای مشکلات آی تی سی نتوانستند برای ما به میدان بروند و تنها آقای شریفی به میدان آمد. از طرفی دروازه بان تیم ملی سوریه را نیز در اختیار گرفتیم که می تواند مشکل ما در این قسمت را نیز برطرف کند. تیم سپاهان در بازی های خود کاملا بدشانس بوده و مطمئن باشید در نیم فصل دوم سعی خود را خواهیم کرد تا بتوانیم از بازی ها بیشترین امتیاز را بگیریم و به جایگاه اصلی خود بازگردیم.

دیدگاه‌ها