کد خبر : 1482605 | 01 دی 1396 ساعت 19:27 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار: بدشانسی یقه ما را رها نمی کند

سپاهان در دیدار امروز برابر سایپا به تساوی ١-١ دست یافت.

کرانچار: بدشانسی یقه ما را رها نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم علاوه بر اینکه نیمه دوم برتر از آنها بودیم. آنها در نیمه دوم فرصت گلزنی آنچنانی نداشتند. پس از اینکه سایپا به گل رسید متوجه شدیم بازیکنانم پیش از آن گل جسارت لازم را نداشتند، اما پس از آن گل شرایط تغییر کرد و تمام تلاششان را کردند که بهتر باشند. شاید در برخی مواقع اشتباهاتی داشتند؛ اما در نیمه دوم ما واقعا چندین شانس گلزنی ایجاد کردیم، اما به نظر می‌رسد بدشانسی فعلا نمی‌خواهد یقه ما را رها کند.

 

او ادامه داد: همین که توانستیم بازی یک بر صفر باخته را با تساوی تمام کنیم بسیار خوب است. اگر خاطرتان باشد در بازی پرسپولیس هم حریف دو بار از ما پیش افتاد که توانستیم به بازی برگردیم. من معتقدم بازی امروز می‌تواند گامی باشد تا در بازی‌های آینده رو به جلو حرکت کنیم.


وی در ادامه درباره تعویض‌هایی که انجام داد نیز گفت: تعویض‌هایی که ما انجام دادیم کاملا تکنیکی و فنی بود. سعی کردیم بازیکنانی را به زمین بفرستیم که بتوانیم بر حریف مسلط شویم. مهدی شریفی را به میدان آوردیم که عملکرد بسیار خوبی داشت و در ادامه حسین پاپی را به سمت راست بردیم تا با استفاده از فضاهای پیش رو فرصت گلزنی ایجاد کند. اگر بازی را دیده باشید متوجه می‌شوید که ما سه یا چهار فرصت خوب گلزنی را ایجاد کردیم؛ اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حمایت هواداران سپاهان از خودش اظهار کرد: علی‌رغم نتایج خوبی که نگرفته‌ایم هوادارانمان از ما حمایت کردند. باید بپذیریم که تیم واقعا زحمت خودش را می‌کشد. اما من معتقدم در بازی‌های آینده می‌توانیم نتایج به مراتب بهتری بگیریم. باید سعی کنیم با نتایجی که در بازی‌های آینده می‌گیریم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها