کد خبر : 1482606 | 01 دی 1396 ساعت 19:31 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاه علیدوست: آن صحنه نمی توانست پنالتی باشد

کاپیتان تیم سایپا می گوید پس از به ثمر رساندن گل این تیم ناخودآگاه عقب نشست و به همین دلیل از فرصت های خود استفاده نکرد.

شاه علیدوست: آن صحنه نمی توانست پنالتی باشد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه علیدوست پس دیدار تیم های سایپا و سپاهان درباره بازی گفت: تا قبل از اینکه گل را به ثمر برسانیم به خوبی بازی کردیم؛ اما پس از گلزنی فکر میکنم ناخودآگاه تیم مان عقب نشست و از طرفی نتیجه یک بر صفر مطمئن نیست و باید از موقعیت های مان استفاده می کردیم؛ اما این اتفاق نیفتاد تا یک پنالتی که فکر نمی کنیم صحیح باشد علیه ما گرفته شد تا در نهایت بازی با تساوی به پایان برسد.


او درباره خطا بودن و یا نبودن صحنه پنالتی گفت: ما هم صحنه را دیدیم و آقای دایی هم دیدند و در نشست درباره آن صحبت خواهند کرد؛ اما تصور نمی کنم پنالتی بود. علی قلی زاده پشت به توپ بود و اگر توپ هم به دست او خورده باشد آنقدر نزدیک بود که نمی توانست پنالتی باشد.


هافبک نارنجی پوشان درباره بازیکنانی که به این تیم اضافه خواهند شد گفت: تیم خوبی داریم. جوانانی که توانستیم بازی های خوبی به نمایش بگذارم و فکر می کنم اگر آقای دایی بخواهند بازیکنی را به مجموعه اضافه کنند بازیکنی خواهد بود که از نفرات فعلی سرتر باشد، چرا که آقای دایی رضایت به جذب بازیکن ضعیف نمی دهد.

 

سید مصطفی حسینی

دیدگاه‌ها