کد خبر : 1482671 | 02 دی 1396 ساعت 09:53 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

یکشنبه پراسترس در انتظار یحیی؛ قسر در می‌رود؟

بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان حساسیت بسیار زیادی برای یحیی گل محمدی خواهد داشت.

یکشنبه پراسترس در انتظار یحیی؛ قسر در می‌رود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، تغییرات پرتعدادی که تیم تراکتورسازی در نیم فصل داشت صدای بسیاری از اهالی فوتبال را در آورده است. این در حالی است که برخی هواداران تراکتور نیز نسبت به بعضی بازیکنان جذب شده موضع دارند و از برخی خریدهای تیم شان راضی نیستند. از سوی دیگر اتفاقاتی که در ماجرای محمد ابراهیمی رخ داد و رفت و برگشتی که این بازیکن محبوب به تراکتورسازی داشت و حالا نیمکت نشینی اش حسابی هواداران را ناراحت کرده است.


در این شرایط تراکتورسازی بازی هفته گذشته در جام حذفی مقابل استقلال خوزستان را شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت و این مساله حسابی هواداران را ناراحت کرده است.


حالا در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان، هواداران تراکتورسازی از تیم شان برد می خواهند و اگر این اتفاق رخ ندهد، شرایط برای ادامه کار گل محمدی بسیار سخت می شود. 


گل محمدی که وعده های زیادی درباره نیم فصل دوم به هواداران داده، امیدوار است با پیروزی در مسابقه فردا بتواند شرایط تیمش را بهبود ببخشد و با امید بیشتری کارش را ادامه دهد؛ اما اگر این اتفاق رخ ندهد، با توجه به اینکه در هفته های هفدهم و هجدهم تراکتور باید با پرسپولیس و استقلال بازی کند، کار برای گل محمدی و شاگردانش بسیار دشوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها