کد خبر : 1482686 | 02 دی 1396 ساعت 10:57 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

سه افسوس بزرگ پدیده مقابل پیکان

تیم فوتبال پدیده در برابر پیکان سه موقعیت خطرناک را در خانه از دست داد تا سه افسوس بزرگ برایش رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده خراسان گرچه در نیمه اول بازی با پیکان نتوانست در حد و اندازه‌های همیشگی خود ظاهر شود؛ اما در نیمه دوم علیرغم دریافت گل مجددا شبیه همان تیم همیشگی شد که عدم دقت در ضربات نهایی حسرت هایی را بر دل هواداران این تیم گذاشت.

 

1261651


در دقیقه 54 بازی که پدیده فشار زیادی را برای جبران گل خورده بر روی دروازه پیکان انجام می‌داد توپ بلوکه شده‌ای که مقابل پای اکبر ایمانی در پشت شش قدم فرود آمد و می توانست با ضربه ساده بغل پای او منجر به تساوی زودهنگام شود با دخالت خلعتبری و ضربه بدون تعادل وی به آسمان رفت تا افسوس نیمکت و هواداران پدیده به آسمان بلند شود. اکبر ایمانی پس از این صحنه به شدت عصبانی شده بود.


4دقیقه پس از گل تساوی پدیده این حسین مهربان بود تا در نزدن دو کات بک عالی پشت خط شش قدم دبل کند. در دقیقه 75 کات بک عالی امین قاسمی‌نژاد را مهربان به دستان دروازه بان پیکان کوبید و ثانیه‌هایی بعد هم این بار خود خلعتبری با نفوذ از منطقه راست دفاع حریف با دریبل یار مستقیم به کنج شش قدم رسید که کات بک عالی وی به حسین مهربان، این بار با شوت پرعجله و بی دقت شماره 75 جوان پدیده به دستان گلر پیکان تقدیم شد.

 

1261650


گفتنی است محمد قاضی در واپسین ثانیه‌های بازی باز هم شانس برای گلزنی از همان منطقه‌ای که گلزنی کرده بود را داشت؛ اما این بار شوت بغل پای آقای گل پدیده‌ای‌ها کات لازم را برنداشت تا پدیده با تساوی پر از افسوس خود به بازی بعد برود.

دیدگاه‌ها