کد خبر : 1482688 | 02 دی 1396 ساعت 10:59 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

هفته هجدهم آردیویسه

دربی ایرانی هلند برای پایان خوش سال

امشب یکی دیگر از دربی های حساس بازیکنان ایرانی شاغل در آردیویسه به میزبانی آفاس استادیوم با طعم و بوی خاصی برگزار خواهد شد.

دربی ایرانی هلند برای پایان خوش سال

به گزارش "ورزش سه"، تیم های AZ و هیرنفین امشب در هفته هجدهم آردیویسه در حالی مقابل هم در ورزشگاه زیبای آفاس استادیوم شهر آلکمار صف آرایی می کنند که مصاف دو تیم به نوعی آخرین بازی آنها در سال 2017 خواهد بود چون بعد از این بازی راهی تعطیلات سال نو میلادی و نیم فصل خواهند شد.


آلکمار با در اختیار داشتن علیرضا جهانبخش نیم فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و ایستادن در جایگاه سوم جدول رده بندی نشان می دهد شاگردان ون دن بروم توانستند به همان ثبات لازم برای رقابت در کورس قهرمانی و کسب سهمیه اروپایی برسند. موفقیتی که بدون شک مرهون تلاش ها و بازی خوب ستاره ایرانی در خط حمله آلکمار بود تا از او به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی حضور در تیم منتخب نیم فصل نام برده شود.


اما در آن سوی میدان هیرنفین در ادامه نتایج پر افت و خیز خود این بار با افت نسبی ستاره ایرانی نیز روبرو شد تا جایی که رضا قوچان نژاد نه تنها دیگر گلزن اول این تیم نبود، بلکه جایگاهش در ترکیب اصلی را نیز از دست داد و به نیمکت نشینی تمام عیار تبدیل شد تا اوضاع در سال 2017 چندان باب میل گوچی و طرفدارانش پیش نرود.


با این شرایط دو تیم امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران به مصاف هم می روند به این امید که پایانی خوش بر بازی های رسمی سال 2017 رقم بزنند که مصاف آنها می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای فوتبالدوستان ایرانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها