کد خبر : 1482745 | 02 دی 1396 ساعت 14:32 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مربی نفت آبادان: به جایگاه استقلال نگاه نمی کنیم

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال شرکت نکرد.

مربی نفت آبادان: به جایگاه استقلال نگاه نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، با غیبت فراز کمالوند در نشست خبری، علی نظر زاده دستیار سرمربی نفتی های آبادان در این نشست شرکت کرد.

 

 

صحبت های اولیه؟


از طرف آقای کمالوند مجددا معذرت خواهی می کنم. ما دو بازی متفاوت با استقلال داریم و برای بازی فردا یک برنامه ریزی جدا انجام دادیم زیرا شرایط خوبی در جدول داریم و شرایط باشگاه نیز رو به بهبود می رود. به جایگاه استقلال نگاه نمی کنیم و می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و برای این بازی آماده هستیم. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی داشته باشند.

 

غایبان نفت آبادان؟


همه بازیکنان را در اختیار داریم و هیچ بازیکنی غایب نیست.

 

 

نفت آبادان دفاعی بازی می کند یا هجومی؟


بازی پرسپولیس با استقلال متفاوت است. وقتی وارد بازی پرسپولیس در لیگ شدیم، مجبور شدیم بسته بازی کنیم زیرا آن زمان مشکل بدنی داشتیم اما الان شرایط ما بهتر است و آقای کمالوند روی تیم حریف کار کرده است. فردا بازی متفاوتی خواهیم داشت.

 

 

شرایط باشگاه بعد از اعتراضات؟


 

شرایط باشگاه رو به بهبود است و کمالوند به آبادان سفر کرده است. خبرهای خوبی به ما رسیده اما هنوز چیزی دریافت نکردیم اما شرایط خوبی را پیش بینی می کنیم.

 

مدیر رسانه ای نفت آبادان درباره مشکلات این باشگاه گفت: هیات مدیره و مدیرعامل جلسه خوبی داشتند و امیدواریم اتفاقات خوبی برای تیم رخ بدهد. کمالوند هم به همین دلیل به آبادان رفتند تا با خبرهای خوب به تیم بازگردند.

کمالوند به سازمان لیگ رفت و فسخ یک طرفه انجام داد که آقای بهاروند شاهد هستند اما قول هایی داده شد و به همین دلیل همکاری اتفاق افتاد.

 

دیدگاه‌ها