کد خبر : 1482988 | 03 دی 1396 ساعت 15:21 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان تراکتوری ها در آغاز نیم فصل

تراکتورسازی3- اس.خوزستان 0؛ مانور قدرت سربازها

تراکتورسازان که در نیم فصل توانستند با جذب چند بازیکن به تقویت تیم بپردازند در اولین دیدار دور برگشت قدرت نمایی کردند و با سه گل حریف خود را در هم کوبیدند.

تراکتورسازی3- اس.خوزستان 0؛ مانور قدرت سربازها

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها تنها چند روز پس از شکست برابر خوزستانی ها در جام حذفی، در اولین بازی دور برگشت یک بار دیگر در برابر این تیم قرار گرفتند اما این بار این تیم با به ثمر رساندن سه گل و موقعیت های فراوانی که به دست آورد موفق شد حریف را در هم بکوبد.



هفته شانزدهم لیگ هفدهم، یکشنبه 03/10/96، ساعت 14:30، ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: رضا کرمانشاهی                              کمک ها: سعید قاسمی، محمد عطایی

 

 

اخطار:
 

علیرضا زندوی(24)- موسی کولیبالی(26، 43)- وحید نامداری(36)- حکیم نصاری(2+45)- میثم دورقی(48) از استقلال خوزستان

 

مهدی مهدی‌پور(2+45) از تراکتورسازی

 

 

اخراج:

موسی کولیبالی(43)

 

 


تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایرانپوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی(77 قائم اسلامی خواه)، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه(73- محمد ابراهیمی) و فرزاد حاتمی(88- محمدرضا آزادی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

 


استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، موسی کولیبالی، محمد آرام طبع، میثم دورقی، حکیم نصاری(71- فرزاد بهمنی)، وحید نامداری، سلمان بحرانی، جونیور مارینی، سیدعلیرضا زندوی(86 حسین صادقی)، ابوالفضل علایی و یونس دلفی(54-رضا مرادی)
سرمربی: عبدالله ویسی

 

 

شرح گل‌ها:

 

تراکتورسازی 1 استقلال خوزستان 0(دقیقه 27، محمد ایرانپوریان): حرکت تند و تیز احسان پهلوان درون محوطه جریمه کولیبالی را مجبور به خطا کرد و داور نیز به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. محمد ایرانپوریان که چند روز پیش و در جریان دیدار جام حذفی نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل این بار نیز پشت توپ ایستاد و موفق شد این شیخ ویسی را مغلوب کند.

 

تراکتورسازی2 استقلال خوزستان0(دقیقه 45، امید عالیشاه): آخرین حمله تراکتوری ها در نیمه اول با خطا و اخراج کولیبالی همراه شد. ارسال تراکتوری ها پس از چند رفت و برگشت در نهایت به عالیشاه رسید و او نیز با ضربه ای دقیق دومین گل تبریزی ها را به ثمر رساند.

 

تراکتورسازی 3 استقلال خوزستان 0(3+90، احسان پهلوان): پاس کاری دیدنی تراکتوری ها در نهایت به ایرانپوریان رسید و او نیز با ارسال پاس فوق العاده موقعیت خوبی برای پهلوان مهیا کرد و بازیکن تازه وارد تبریزی ها نیز با ضربه ای به موقع دروازه حریف را برای سومین بار باز کرد.

 

 

دقایق حساس:


دقیقه 21 – حرکت خوب و ارسال زیبای پهلوان موقعیت خوبی برای تراکتوری ها به وجود آورد اما ضربه سر فرزاد حاتمی با اختلاف اندکی از بالای دروازه میهمان به بیرون رفت.

دقیقه 36 – یک و دوی تراکتوری ها پشت محوطه جریمه با شوت زیبای عالیشاه دروازه شیخ ویسی را به خطر انداخت اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 40 – شوت سنگین خوزستانی ها از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه تراکتوری ها به بیرون رفت.

دقیقه 50 – حمله استقلالی ها در حالی که تنها یک مدافع را پیش روی خود داشتند با هوشیاری مهدی زاده، مدافع گیلانی تراکتوری ها از بین رفت. 
دقیقه 53 – ضربه دیدنی میثم دورقی از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیر دروازه راهی به دروازه تراکتوری ها نیافت.

دقیقه 61 – حرکت دیدنی پهلوان درون محوطه جریمه تراکتوری ها با شوت زیبای او ادامه یافت اما شیخ ویسی با واکنشی به موقع وفوق العاده این فرصت را از تراکتوری ها گرفت. 
دقیقه 64 – حرکت ایرانپوریان از کناره محوطه جریمه با پاس زاویه بسته او ادامه یافت اما شیخ ویسی این توپ را از آن خود کرد. 
دقیقه 66 – ارسال دیگری از ایرانپوریان با ضربه سر شیرجه ای محمد نادری دروازه خوزستانی ها را به شدت تهدید کرد اما این توپ راهی به دروازه نیافت. 
دقیقه 67 – پاس دیدنی کیانی باعث شد تا پهلوان با فرار خود با دروازه بان حریف تک به تک شود اما ضربه آرام پهلوان در حالی که از شیخ ویسی عبور کرد تنها یک قدم مانده تا ورود به دروازه حریف توسط مدافعان استقلال دفع شد. 
دقیقه 67 – یک پاس دیگر از سوی کیانی به حاتمی رسید اما ضربه چکشی این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 68 – شوت دیدنی استقلالی ها با واکنش گروسیان مهار شد.

دقیقه 73 – ارسال ایرانپوریان با پرواز شیخ ویسی از روی دروازه تیم مهمان دور شد. 
دقیقه 80 – بهترین فرصت استقلالی های خوزستان در این دقیقه با خطای نادری و اعلام پنالتی برای این تیم صورت گرفت اما فرزین گروسیان موفق شد با سیوی دیدنی ضربه میثم دورقی را مهار کند. 
دقیقه 81 – کرنر خوزستانی ها روی دروازه تراکتورسازی خطرناک بود اما باز هم گروسیان این توپ را به زیبایی مهار کرد. 
دقیقه 83 – یک ارسال فوق العاده دیگر از سوی ایرانپوریان در موقعیتی فوق العاده به حاتمی رسید اما این مهاجم موفق نشد این فرصت عالی را به گل تبدیل کند. 
دقیقه 85 – یک فرصت فوق العاده دیگر از سوی تراکتوری ها از روی خط دروازه برگشت داده شد.

 

 

بهترین بازیکن:


در این دیدار تمام بازیکنان تراکتورسازی موفق شدند یک بازی بی نقص و دیدنی از خود به نمایش بگذارند. این بازیکنان در تمام خطوط موفق شدند به خوبی در میدان حاضر شوند. اما در این میان عملکرد سه بازیکن کاملا چشم نواز بود. محمد ایرانپوریان، احسان پهلوان و مهدی کیانی سه بازیکنی بودند که  فوق العاده در میدان حاضر شدند و با حرکات خود زمینه ساز به ثمر رسیدن گل های فراوان این تیم شدند.

 

 

اتفاق ویژه:


خیلی وقت بود سرخ پوشان تبریزی را به این شکل ندیده بودیم. تیمی محکم و گلزن که به حریف خود باج نمی دهد. تراکتورسازان برای اولین بار در لیگ هفدهم موفق شدند خود را در قامت یک مدعی نشان دهند. آنها که اخیرا به تقویت تیم خود پرداختند در این دیدار توانستند 3 بار دروازه حریف را باز کنند و حداقل یک دو جین فرصت طلایی را نیز از دست دهند. تبریزی ها با این پیروزی توانستند برای تمام رقبای خود خط و نشان بکشند و نشان دهند چشم به سهمیه آسیا دارند. تغییر و تحول فراوان تراکتوری ها را می توان ویژه ترین اتفاق این بازی دانست و در انتظار بازی های این تیم در دور برگشت نشست.

دیدگاه‌ها