کد خبر : 1483111 | 03 دی 1396 ساعت 19:36 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر پنالتی ما درست بوده باشد؛

تارتار: از داور در این دنیا و آن دنیا نمی‌گذرم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد، جریان بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز کاملاً یک‌طرفه به سود تیم میزبان بوده است.

تارتار: از داور در این دنیا و آن دنیا نمی‌گذرم

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: امروز یک بازی کاملا یک طرف بود و یکی از بهترین بازی‌های ما بود و فقط یک مقدار کم دقت بودیم و دروازه بان حریف هم روز خوبی را پشت سر گذاشت. یک روز در تبریز این تیم را با اختلاف شکست دادیم و امروز آنها ما را بردند و از تک موقعیت‌های خود استفاده کردند.


وی ادامه داد:  ولی اگر آن صحنه که به نظر پنالتی بود، درست باشد از این داور به راحتی نمی‌گذریم و باید در این دنیا و آن دنیا جواب بدهد. اگر آن پنالتی گل می شد می توانستیم گل بعدی را هم بزنیم. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. اما از این هجمه که گفته می‌شود داوران برای ما پنالی گرفته‌اند، چوب آن را می‌خوریم. بازیکنان ما تکنیکی و سریع هستند و داوران مجبور می شوند که پنالتی بگیرند. همه پنالتی ها به گواه کارشناسان درست بوده و این درست نیست که داور از پنالتی ما به دلیل اینکه گفته می شود زیاد پنالتی برای جم گرفته می شود، بگذرند. در برنامه تلویزیونی گفتم پنالتی‌های زیادی برای پارس جنوبی گرفته شده است اما پنالتی حق را باید بگیرند این طبیعی است اما امروز داور اشتباه تأثیرگذاری داشت.


سرمربی پارس جنوبی در مورد شرایط خط آتش تیم خود گفت: ما جزو تیم‌هایی هستیم که خط حمله خوبی داریم اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم جذب می‌کنیم اما اصلاً بازیکنی که بهتر از نفرات خودمان باشد پیدا نکرده‌ایم. بازیکنان خارجی هم کیفیت زیادی ندارند و از سوی دیگر بودجه ما محدود است و نمی‌توانیم زیاد هزینه کنیم.


تارتار در مورد خروج نام سینک از لیست بازیکنان گفت: اگر بازیکنی مصدوم شود آیا باید آن را از لیست خارج کنیم؟! این کار از انسانیت خارج است او از بازیکنان تأثیرگذار ما است و مطمئنا هرچه زودتر به جمع ما اضافه شود.
سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا شما امروز برنامه و تاکتیک خوبی برای حمله نداشتید، گفت: نظر شما قابل احترام است اما من پاسخی برای سؤال شما ندارم. البته امیدوارم با بازگشت بازیکنان مصدوم و خلاق تیم شرایط ما بهتر شود.


وی در مورد مشکلات مالی و پاداش بازیکنان گفت: امیدواریم خانم الماسی نماینده مردم و آقای یوسفی و دیگر مسئولین که برای این تیم زحمت کشیده‌اند توجه به این تیم داشته باشند و مشکلات‌مان هرچه زودتر حل شود.
تارتار در پایان در خصوص داور این دیدار گفت: اگر داور در آن صحنه اشتباه کرده و پنالتی ما را نگرفته هیچ وقت او را نمی‌بخشم.

دیدگاه‌ها