کد خبر : 1483157 | 04 دی 1396 ساعت 07:52 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقایسه: پارس جنوبی و افتی که طبیعی است

شاگردان مهدی تارتار فصلی رویایی را سپری می کنند، اما نتایجشان نسبت به ابتدای فصل، افتی طبیعی داشته است.

مقایسه: پارس جنوبی و افتی که طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"،پس از گذشت 16 هفته از لیگ هفدهم، حالا زمان خوبی برای بررسی عملکرد تیم های لیگ برتری است. مقایسه نتایج تیم پارس جنوبی که با هدایت مهدی تارتار به نتایج خوبی رسیده، نشان می دهد که این تیم فصل را بسیار خوب آغاز کرد؛ اما در ادامه روندی نزولی به خود گرفت و پس از سپردن صدر جدول به پرسپولیس، حالا در آستانه سقوط تا رده سوم نیز قرار گرفته است.

 

برای مشخص شدن بیشتر این موضوع، بازه های 4 هفته ای را برای بررسی نتایج این تیم انتخاب کرده ایم:

 

*آن ها لیگ را با دو پیروزی 4 و 3 گله آغاز کردند و پس از تساوی مقابل سپاهان در هفته سوم، بار دیگر به روند کسب سه امتیاز بازگشتند. 3 برد، یک مساوی، 10 گل زده و 4 گل خورده ماحصل اولین چهار هفته پارسی ها در لیگ برتر بود.

 

*شاگردان مهدی تارتار در دومین بازه چهار هفته ای، 2 پیروزی و 2 تساوی کسب کردند. 5 گل زدند و 2 گل خوردند. افت زردها از همین جا آغاز شد؛ اما پارس جنوبی همچنان تیمی فوق العاده به شمار می رفتند.

 

*در سومین بازه که مابین هفته نهم تا دوازدهم بود، پارس جنوبی اولین شکست خود را در مقابل فولاد تجربه کرد. آن ها 2 با پیروز شدند، یک تساوی کسب کردند و به همین تعداد نیز بازنده شدند. در همین بازه بود که شاگردان تارتار علاوه بر تحمل اولین شکست، کمترین درصد کسب امتیاز را نیز تجربه کردند.

 

* اما 4 هفته پایانی: آن ها در هفته سیزدهم مغلوب پرسپولیس شدند، سپس مقابل نفت تهران متوقف شدند، در آخرین بازی نیم فصل سیاه جامگان را با یک گل شکست دادند و شب گذشته نیز بازی را به گسترش فولاد واگذار کردند تا با 4 امتیاز از 4 بازی، ضعیفترین روزهایشان در لیگ برتر را پشت سر بگذارند.

 

حال آن ها در 4 هفته بعدی با پیکان، سپاهان، صنعت نفت و استقلال خوزستان روبرو خواهند شد. پارس که با توجه به نمایش درخشان نیم فصل اول توقعات را بالا برده است در شرایطی که به نسبت نیم فصل اول دست به تقویت خود هم نزده، شاید دوباره به روند قبلی بازگردد، اگرچه حالا همه تیمها با شکل متقاوتی روبه روی بازیکنان تارتار می ایستند.

دیدگاه‌ها