کد خبر : 1483167 | 04 دی 1396 ساعت 08:16 | 37K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین ترانه داریوش: تکنیک و گلزنی (عکس)

داریوش شجاعیان نمایشی بسیار خوب مقابل مربی سابقش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت روز گذشته با ۴ گل صنعت نفت را شکست دادند تا پیش از دیدار حساس در جام حذفی زهر چشمی از آن ها گرفته باشند. اما در میان ۱۴ بازیکنی که برای استقلال به میدان رفتند، داریوش شجاعیان عملکردی بهتر داشت و باتوجه به یک گل، یک پاس گل و نمایش خارق العاده اش میتوان او را بهترین بازیکن زمین نامید.

 

این بازیکن خوش تکنیک که به دست فراز کمالوند لیگ برتری شده بود، پس از چند فصل شاگردیِ او این بار در مقابلش بازی کرد و توان فنی اش را به خوبی نشان داد و علیرغم این که ضربه سختی به صنعت نفت زد، اما کمالوند را بابت پرورش اینچنین بازیکنی رو سفید کرد.

 

1262078

 

شجاعیان در طول این چند فصل بارها تصمیم گرفت از گسترش جدا شود؛ اما باتوجه به قرارداد طولانی مدت با این تیم، در تبریز ماند و در دو فصل پایانی ستاره بی چون و چرای این تیم آبی پوش شد. اما پس از جدایی فراز کمالوند در پایان لیگ شانزدهم، شجاعیان نیز قصد رفتن کرد و با حفظ پیراهن آبی، از تبریز به پایتخت آمد.

 

حال شجاعیان با ۲ گل و ۳ پاس گل یکی از بهترین های استقلال به شمار می‌رود و نکته جالب این که در هر بازی که او گل زده، تیمش پیروز میدان بوده و باید دید این روند در ادامه فصل نیز حفظ خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها